Félünk a hasmenéses járványtól!


Új üzenet GH Anon weboldalán!  http://www.ghanon.hu/
2011 május 27.

Félünk a hasmenéses járványtól!
Csakra Üzenete
Ne féljetek! Az Isten az ő legkedvesebb gyermekeit óvja a szeretetével, gondoskodásával, a betegségekre gyógyító Életerőcseppet ad, ami a testeteket felkészíti a küzdelemre!
A lelketekre vigyázzatok csak, az gyengíti a testet, és a lelki gyengítést csak ti tudjátok erősíteni. Amit ti tesztek, azt az Isten a végtelen szeretetével nem változtatja meg, hiszen szabadságot adott, szabadok vagytok! Lehettek jók, és rosszak, a választás a tiétek! Annyit tehet az Isten, hogy ad egy kis figyelmeztetést, de ezt nektek kell megéreznetek, tudni azt, hogy az ember Istenlélek, ebből induljatok ki. De az is Istenlélek, akit gyűlöltök, az is, akit megvettek, akit lenéztek, akit a szavaitokkal tönkre tesztek, az is az Én lelkem része, akárcsak Ti!
Az Istenlélek ismeretével soha, semmilyen erő le nem tud benneteket győzni, se betegség, se gyűlölet, se olyan szó, amit érez, és amitől vérzik a lelketek. Maradjatok Én, Magatokban! És akkor a betegségek elkerülnek, hiszen a Lélek az, aki az Erő bennetek, az legyőzi, az elvisz a szép egészséges utatokra, és ne féljetek! A félelem sokszor azért van bennetek, mert lelkiismeret furdalásotok van, vétettetek ellenem, ellenetek, de az a lelkiismeret furdalás csak egy pillanatig tartson, amíg gondolatban egy szeretetszót el nem küldötök annak, aki bántott, és akkor oldozva van a ti bűnötök
Drága Testvéreim! Nincs olyan betegsége a testnek, amire ne tudnék gyógyírt adni, és adok, kérjetek! Gyertek időben, és kaptok, az én Gyermekeimet, az én Madaraimat, az én Virágaimat áldásommal éltetem!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról