Forrás Isten_A félelem



 
A Forrás, az Isten

Nem én létezem, csak az egy létezik és én az ő szemén és tudatán keresztül érzek, úgy, hogy akikkel kapcsolatban vagyok, a tudat vetíti ki. Lényegében egy tükörnek is lehetne mondani.
Azt mondja isten, hogy míg azt hiszed létezel, mint önálló lélek, addig mindig csak a hitben vagy. Vagyis nem jutottál a tudáshoz. Mert a fejlődés három szakaszból indult ki. A remény, a hit és a tudás. A remény a testet mozgatja, a hit a lelket, és a tudás a szellemet. Felejts el mindent, amit eddig mondtak neked és csak maradj magad csendjében. S én szólok hozzád mindig, ott vagyok, sosem mentem sehová. Mivel nem mentem, te sem mentél sehová, mindent itt és most együtt teszünk. Vagy a félelemben vagy, vagy a szeretetben. De tudd, a félelem a te gondolatodból van, a szeretet az enyémből. Láthatod nincs más ellenséged, csak a félelmeid. A szeretet gyógyít, a félelem beteggé tesz. Nem ítélkezik és büntet senki, pláne a szeretet nem, hiszem ismeretlen számomra. Gyűlölitek az istent, ha elvesztetek valamit, valakit, de kit is vesztetek el? Ha csak a szeretet létezik és ti az én tükreim vagytok.
Mindent, amit tesztek, a gondolataitokban létezik, a közös képzeleteitekben és semmi köze ahhoz, aki vagyok. Az itt léted és az elmeneteled, nem egy felfedezés és tanulás, hanem teremtésed, újra és újra teremted magad.
A vallásaitok ezt mondják róla, hogy az az ember, az isten képére és hasonlatosságára teremtetett. Nem a testünk, hanem a lényünk azonos, bizonyos értelemben, ugyan abból az anyagból vagyunk. Ugyan azokkal a tulajdonságokkal és képességekkel rendelkezünk. Mindenekelőtt a teremtés képességével. Hogy fizikai valóságot hozzunk létre, a puszta légből.
Nem az a feladatod a földön, hogy tanulj, hiszen mindent tudsz. Hanem emlékezz rá, ki vagy.
Miért olyan a világ, amilyen? A világ azért olyan amilyen, mert a durva fizikai összefüggések birodalmában létezik. Földrengések, hurrikánok és mindazok az események az, amit természeti katasztrófának nevezel. Csupán az elemek egyik végletétől, a másikig történő mozgásának megnyilvánulásai.
Az élet ritmusa, amely az összefüggések világában, minden alá van vetve. Nem én teszem ezeket, hanem a ti gondolataitok. Én csak figyelem mikor tesztek ellene, hogy megszüntessétek ezeket. Nem tehetek ellene, mert ez az élmény amire szövetkeztünk. Némelyek szerint szabad akaratot adtam nektek, de ugyan ezek az emberek, azt kijelentik, hogy ha nem engedelmeskedsz nekem, pokolra jutsz. Ugyan miféle szabad akarat volna ez? Ki alkotja meg a szabályokat? Bizony mondom, te magad szabod meg azokat. Bizony mondom, te magad hozod meg a szabályokat azzal, hogy jól, vagy rosszul cselekszel e. Te döntöd el, ki vagy és ki szeretnél lenni, s te vagy az egyetlen, aki megítélheti, hogyan cselekszel.
Minden dolog, a te kijelentésedtől lesz olyan, amilyen. Semmi nem helyes, vagy helytelen, minden tökéletes, még te is. A világ azért ilyen amilyen, mert így döntöttetek. A gondolataitok kivetülései, néha kegyetlenek. A természet gyengédsége, amely kiegyensúlyozza az ember kegyetlenségét. Minden, csak választás kérdése. Meghozol egy jó döntést, vagy elmulasztod azt. Ha szeretnéd, hogy vége legyen az éhínségnek a világba, gondolj a bőségre és ne az éhezésre. Ti azonban másképp döntötök, mert azt éltetitek, amit meg akartok szüntetni. Forrás Isten.                                                  Molnár Ilona. Áldás.


A félelem

A legnagyobb probléma ma a bolygón a félelem és ez egyre nagyobb hatással van. Azt hiszem mindenkinek keményen meg kell dolgoznia, amiért itt van a bolygón. Mert minden a félelemből táplálkozik addig, míg meg nem találod magadban isteni eszenciád, sosem lehet a szeretetben. A szeretet nem azonos a félelemmel és minden baj forrása a félelem. Mindentől félünk, a haláltól, a munka elvesztésétől, betegségtől, migrációtól, a szomszédtól, a kirablástól, s még sorolhatnám. Mitől fosztanak meg, az élettől nem tudnak, másod meg úgy sincs. Még, amit birtokolsz is egyszer másé lesz, mert nem viszed magaddal a sírba. A félelem köti le minden energiádat, s ezt sugárzod ki magadból. Tudod elmondok egy titkot, hogy a félelem az, akitől meg kell szabadulnod, mert te szeretetből vagy. De a szeretet megfigyeléséből származik a félelem. Mert azt gondoljuk mi lesz, ha itt kell hagynom a szeretteim, hiszen a szeretteink mindig is veled vannak, még ha "meghaltak" is. Nincs más csak az egy és az te vagy. Jézus erre mondta, hogy én és az atya egyek vagyunk. Ő tudta, még a halál sem választja el tőle. Azt mondta figyelj: "Aki hisz énbennem, még ha meghal is él" Értesz? Szóval a szeretet és a félelem is bennünk van. A félelmeinket az elménk alacsony rezgése tartja fent, de ha felemeled magadban a szeretetet, aki vagy, egyszerűen el kell mennie a félelemnek. Azt mondta Jézus: Nem lehet két úr=energia, egy házban=testben. Tehát a félelem miatt jöttünk, s hogy emlékezzünk a szeretet vagyunk. Vizsgáld meg milyen hatással van rád, s kérd meg távozzon. Söpörd ki a házad, hogy a szeretet beköltözhessen.
Azért vagy, hogy választásokat és döntéseket hozz, mert másképp nem jutsz befelé. Míg a világra figyelsz, abban csak a félelmeid fogod látni, mert azt vetíted ki magadból. Jézus: "Én nem e világból vagyok és ti sem e világból vagytok " érted? A világ a félelmeid terméke, olyannak látod a világot, amilyen a meggyőződésed róla. A világ mindig azt akarja, hogy félj. Félj a vesztéstől, a rossz és a jó ítéletétől. A te felelősséged, hogy szereted magad, vagy félsz magadtól. Van egy szép mondat a bibliában, amit megtaláltam. " "Mert nem a félelemnek lelkét adta nekünk az Isten, hanem az erőnek és bátorságnak, fiúság=gyermekség szellemét örököltél. 2.Tim. 1:7. Míg csecsemők, gyermekek voltunk, nem féltünk, mert tudtuk, jó kezekben vagyunk és vigyáznak ránk. Ezért mondta Jézus: “jön a világ fejedelme: és bennem nincsen semmije” Ján. 14,30. De a sötétség=félelem fejedelme, mit sem talált bennem a világból; egyetlen gondolatot, egyetlen félelmet, ami által legyőzhetett volna. Az első szempont magatokban legyőzni a félelmeiteket. Járhatok orvostól orvosig, s spirituális gyógyítóktól táltosokig, ha félelem van bennetek és nem a szeretet.  
Na jól figyelj ezért lett kitalálva a sátán és a pokol, hogy az anyagban tartsanak vele. A papság nagyon jól tudta ezt és ma is tudja. Ezért lett eltüntetve, átírva, meghamisítva a szent ige=gondolat. Mit mond az apokrif írás? "Csak a szeretet gyógyít meg " Hmm. A félelem átalakításával így, átalakíthatjuk a világot is. Tehát az vagyok, amit megfigyelek, és ott az energiám, amit figyelek. A félelem összehúzz, a szeretet kitágít és az isten mi? A végtelen és határtalan erő. Hmm. Még az élettől is félünk, akik vagyunk, hát nem röhejes? " Nem fél az, aki él " ezt a mondást, most adta nekem, szuper, köszönöm atyám. Nem lehetne szeretettel átmenni és magadhoz ölelni az életet? Mert hát az élet, nem ismeri az elmúlást. Szeresd az örökségedet, amit Jézus elhozott neked, vedd át bátran, mert csak az a tiéd, semmi másod nincs. Ő, a te szellemedben él. Ha megérted mi a félelem, megérted, hogy az nem te vagy, az az illúzió. Ezt már egyszer leírtam, hogy a szeretetet hoztuk, a félelmet szerezzük, itt az anyagban. Meg tudod ezt érteni, hogy nincs semmi, amitől félned kell? Szeresd, szeresd, és szeresd magad így, istent szereted és felebarátod.
A mélység fejedelme, maga a félelem, mert mélyen benned van. Ezért mondja Jézus: " a szeretet legyőzi a félelmet " Hmm. Az élet félelme, eltűnik a halálban, most figyelj. " A pokol pedig és a halál, vettetnek a tűznek=erőnek tavába=világ, mert a tűznek tava, a második halál= az első halál, a félelem és a második halál, a világ. Jézus ezt mondta: "A világon nyomorúságotok van, de bízzatok: én legyőztem a világot." (Jn16,33) Az ok és az okozat, az nem a karma és nem is a tetteink, hanem a szeretet, isten és a félelem, az ember. Hogy istenné válj, meg kell szabadulnod a félelmeidtől.
Egy nagyon fontos közlésem Jézus: Az Úr Lelke van rajtam; azért kent föl engem, hogy örömhírt vigyek a szegényeknek, elküldött, hogy szabadulást hirdessek a foglyoknak, (a félelemben valóknak) és látást a vakoknak, (a sötétből a fénybe vezessem), hogy szabadon bocsátsam a megtörteket (a szívünket összeforrassza). (Lk 4,18 )
 Észre vetted, ha félsz, remeg a szíved? Hát én sokszor voltam így. Azt hiszed szükséged van a félelemre a világban, ezt sulykolják beléd. Már gyermek korban azt mondják " Ne mássz fel oda mert leesel, ne tedd ezt, mert beteg leszel stb. Így be is határoltad magad a félelmeidbe. Azt mondják, hogy az állatok is akkor támadnak meg, ha félsz tőlük, hát hidd el van benne valami igazság. Miért nem fél a kígyóbűvölő? Mert, ha félne, megtámadná, mert kibocsájtja ezt a rezgést. Mit mondott Jézus: "Bízz bennem."
Meg bénított már a félelem? Ezt mondja isten halálnak, vagyis megszűnik a szeretet áramlása. Hmm Tudjátok én még mindig félek a sötétben, mert gyerekként megijesztettek az unokatesóim, de már tudom, nem árthat nekem senki és semmi. Mert a félelmem, a szeretet hiánya bennem. Van egy bibliai történet, mikor három embert bevetnek a oroszlánok közé, s ki volt ott velük, a szeretet, ezért nem lett semmi bántódásuk. Erről szeretnék most írni még egy pár sort. Nabukodonozor király hatalma, félelmet keltett az emberekben, hisz az király volt és ő lehetett csak az egyetlen, (ez a világi hatalomra utal). Ki mer ebben a világban fellázadni, s kimondani: „Csak egy Úr van, az Isten, A Szeretet...” Dániel és barátai ezt megtették újra és újra. Az emberiség számára is ez, egy nehéz világ. Nem könnyű, nem együtt sodródni az árral, merni kimondani a saját véleményünket, egyedül maradni a véleményünkkel, ha erre van szükség. Ezért választottam ezt a témát: Ki az, aki nem fél? Én már nem félek, mert nincs más, csak a Szeretet, aki Vagyok. Köszönöm, hogy elolvastad Áldás

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról