Isten helyes szólítása: „Abba, kedves Atya!”



ISTEN HÁZTARTÁSA
Lorber Jakab (1800-1864)
II. Kötet. 156. Fejezet
Isten helyes szólítása: „Abba, kedves Atya!

1./  A felismert idegen előtt azonnal mindnyájan leborultak és a legszentségesebb Atyát dicsőítették és magasztalták, benne azért az irántuk tanúsított nagy kegyelemért és irgalomért.
2./  Az idegen, - Aki Jézus - azonban felszólította őket, hogy keljenek fel és mondta nekik: „Gyermekem, Abba az Én nevem, szíveitekben mindenkor így szólítsatok Engem!
3./  Ha szellemben és igazságban így szólíttok Engem, akkor mindig meg fogom hallgatni hívástokat. Ha azonban bármilyen más névvel hívtok, nem hallgatom meg hívástokat, hanem fülemmel elfordulok, és szemem nem tekint cselekedeteitekre!
4./  A rabszolgának ura van, a természetnek, Teremtőjéül és bírájául egy kérlelhetetlen Istene van; Jehova előtt, mindennek meg kell semmisülnie, mert az, Örökkévaló és Végtelen, semmit sem tűr meg Önmagában és Önmagán kívül, mivel az Ő szentsége érinthetetlen - egyedül csak az Atya ismeri, az Ő kis gyermekeit, ezeknek pedig, csakis Őt kell felismerniük és így kell szólítaniuk: „Abba, kedves Atya!akkor mindenkor meg fogja őket hallgatni, s mindent megad nekik, amije Magának is van, azaz a tökéletes örök életet és annak végtelen kincseit.
5./  Szíveitekben ugyan kérdezitek és mondjátok: hogyan tehetjük ezt? Mert hiszen az Atya egyben, az egyedüli, örök Isten is, és Ő Végtelen és mindenekfelett szentséges! Ha tehát az Atyát hívjuk, akkor rejtetten azt is hívjuk, amit nem kellene hívnunk!
6./  Hogyan hívhatjuk az Atyát anélkül, hogy mindenkor ne gondoljunk ara, hogy ki az Atya?!
7./  Én azonban azt mondom, sőt parancsolom mindnyájatoknak, hogy mindenkor gondoljátok meg, Ki a ti Atyátok? Ő teremtett titeket is, mint az egész Végtelenséget is! De minden teremtményt meghagyott úgy, amint azt megalkotta, de titeket örök szeretetéből, gyermekeivé változtatott!
8./  Azért mindenkor Atyátoknak szólítsátok Őt, de amellett mindig gondoljátok is meg, hogy ki az Atya és akkor mindenkor meg is fog hallgatni titeket!
9./  Mint Isten, örök bíró vagyok, végtelen bölcsességem és szentségem szerint, mert Istenhez, semmi sem közeledhet anélkül, hogy el ne pusztulna; de szintolyan végtelen szeretetemben, Atya vagyok, és minden gyermekemet, körém akarom gyűjteni.
10./ Ne kérdezzétek ki hatalmasabb, Isten-e, vagy az Atya? Mert csak egy Isten és egy Atya van, s ez mind Magam vagyok most, láthatólag előttetek!
11./ Tartsátok azonban valamennyien az Atyához magatokat, akkor nem ítéltettek meg, nem vesztek el. Mert az Atya senkit sem ítél meg, legkevésbé saját gyermekeit, akik Őt valóban és hűségesen az egyedül igaz és jóságos Atyának vallják szívükben, és szeretettel így szólítják Őt!
12./ Amint azonban ti sem ítélitek meg gyermekeiteket, hanem oktatjátok, nevelitek, vezetitek őket, ugyanúgy cselekszem Én is.
13./ Hogy pedig Én így teszek, arról éppen most győződhettek meg, amennyiben hozzátok jöttem, és Magam tanítlak arra, miként járjátok az élet útjait!
14./ Vajon megtenném-e azt, ha nem lennétek gyermekeim, és Én nem lennék jóságos Atyátok?
15./ Óh, bizonyára nem! Mert sokkal könnyebb lenne Nekem, ha ítélt rendben tartanálak titeket, úgy, mint minden más teremtményemet, de mivel azt nem teszem, csak világos, hogy ti az Én gyermekeim vagytok, Én pedig a ti jóságos Atyátok vagyok!
16./ Ma megint, mint idegen jöttem hozzátok, és ti nem ismertetek fel, mert Jehovának és nem valóságosan Atyának szólítottatok.
17./ Azért maradjatok meg teljességgel az Atyánál, és akkor ezen túl, nem leszek nektek idegen.
18./  Minthogy azonban most nálam vagytok, örvendezzetek, és jöjjetek mindnyájan Hozzám! Ámen.”

A köny letölthető itt: http://www.jezusatyank.hu/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról