Emlékezz, hogy szabad légy a társadalom rád erőltetett elme programjától.

 


Emlékezz, hogy szabad légy a társadalom rád erőltetett elme programjától.

 

Nem a betegséget örököljük, hanem a tudatlanságot. A génjeink nem lehetnek a szüleinél, csak azt, amit ők gondoltak és átadták nekem. Én meg elfogadtam mint valós információt. A tudatom teremti a valóságom. James Clerk Maxwellt olvasva értettem meg, hogy mik is az emberek "démonjai", vagyis nem másokat jelent mint az elme programozottságát. Az ember saját maga teremti a programozott "démonjait"  Azt írja, hogy:-A hipotetikus teremtményének lényege, vagyis a programozás, a döntés és az irányítás ott lüktet minden élő dolog minden egyes sejtjében a földön.” Tehát ezektől a programoktól kell megszabadulni, amelyek a neveltetésünk, a társadalmunk belénk programoz.

Jézus ezt tudta nagyon jól, ezért mondta:-" De én azért jöttem, hogy az embereknek életük legyen, és bőségben éljenek. János 10:11" Tehát ő nem volt programozva, ezért  vetette meg az írástudókat=papokat és a farizeusokat=törvényhozókat.  Mit mond itt figyeld meg:-"Bizony, bizony mondom néktek, hogy a ki az én beszédemet hallja és hisz annak, a ki engem elbocsátott, örök élete van; és nem megy a kárhozatra, hanem általment a halálból az életre." Tehát az élet az ember tudatában van, s nem az elméjében, az elme csak felfogja közvetíti az információt.  Az elme tesz képessé, hogy áttranszformáljuk az információt. Az elme felfogja a frekvenciát és átalakítja, majd tovább küldi a vitális testtudatba, majd a mentális tudatba és a szuper-mentálisba. A programozott elme tart minket a "halál fogságában" vagyis a körforgásban, mert míg  a hamis programjaidban élsz nem vagy Krisztusi tudatban. Mit említett meg még? János ev. 14:6-7."Monda néki Jézus: Én vagyok az út, az igazság és az élet; senki sem mehet az Atyához, hanem ha én általam. Ha megismertetek volna engem, megismertétek volna az én Atyámat is; és mostantól fogva ismeritek őt, és láttátok őt. 

Tehát az igaz út, a programozottság nélküli, s az igazság, csakis a felszabadított elmében van. Amely az élet te vagy, az aki birtokolhatja a szabadságát, az isteni információ tudatos rezgésén van. Így már az is érthető, hogy a DNS-ek hordozzák az adott forma, információs mezejét. Ezért sem lehet egy állat, emberi tudatossággal, minden formának meg van a maga információs DNS-e.  Azért  a Tibeti halottas-könyv sem fedi az igazságot.  Jézust hozom fel megint csak:-"„Aki nem gyűlöli apját, anyját, testvérét… nem lehet a tanítványom.”  Itt a kötödésről van szó, s nem a szeretet elhagyásáról. Meg kell gyűlölnünk, amik a földi programozott információba köt, le kell bontanunk és "három nap" alatt újat építhetünk fel. Vagyis a húsvét azt jelentette, hogy lebontotta a földi tudatlansági testet, amikor pedig eljött a harmadik nap, felépítette az éteri fénytestet. Figyeljetek mit mond Péter Jézusnak:- "8. Péter tovább tiltakozott: „Az én lábamat ugyan meg nem mosod soha!” „Ha nem moslak meg – felelte Jézus –, nem lehetsz közösségben velem.” 9. Akkor, Uram, ne csak a lábamat, hanem a fejemet és a kezemet is!” – mondta Simon Péter. 10.De Jézus ezt felelte: „Aki megfürdött, annak csak a lábát kell megmosni, s akkor egészen tiszta lesz. Ti tiszták vagytok, de nem mindnyájan.”

Tehát a fényinformációt, a vízzel jelképezte. A víz az emberben is ott van, mint amely a sejtekbe, szövetekben van és a keringésben segít. Azt is mondhatjuk, hogy a víz mint információ és adat tároló. Testünk közel ( 70%-a víz, agyunk pedig kb. 95%-ban víz. )  Csak nézd meg Dr. Masaru Emoto videóját a vízzel tett kísérleteit.  Most már megértheted, hogy minden sejted információt hordoz, ezért benned van minden tudás, csak emlékezned kell. " Te pedig a mikor imádkozol, menj be a te belső szobádba, és ajtódat bezárva, imádkozzál a te Atyádhoz" Számomra ez egy meghatározó üzenet. Az ima=elmélkedés a belsőnkben és kizárni minden más gondolatot. Az atya a fénytudatosságunk, a Krisztus pedig, a bennünk jelenlévő bölcsesség, amely megjelenik bennünk, ha elfogadjuk.  Én azt hiszem, az információ mindenhol ott van körülöttünk és bennünk. "Az érzelmek jelentik a lélek nyelvét. Mindig az enyém, a Jézusé, a legmagasztosabb gondolatod, a legvilágosabb szavad, a legnagyszerűbb érzésed. Ami ennél kevesebb, az más forrásból fakad."  A bennünk lévő víz érti a szavak, érzelmek, gondolatokat, hiszen minden él, nincs halott dolog. Jézus megemlíti, hogy még egy köbén is jelen van a fény. "Hasítsd szét a fát, és én ott leszek. Emeld fel a követ és megtalálsz."

-"Nincs bűnös, csak tudatlan, akit meg kell tanítani. Nincs gonosz, csak beteg, akit a szeretet gyógyíthat meg." Azt hiszem, hogy a sejtjeinkben lévő víz és a sejtjeinkben lévő fény tesz minket képessé, az igazság befogadására. Jézus:- ""Fény van, egy fénylény belsejében (...), mely megvilágítja az egész világot." S tudjátok mire jöttem rá? Hogy az új lenyomatainkban van, az energia lenyomataink mintázata, ez  egyedi, ahogy a fénymintázatunk is. S ahogy megértettem magam, így megértettem ki is, a bennem lévő isteni fénytudat. Isten=I s ten=Tíz vagyok Tehát miért vagyok tíz? A hét csakra és a Test, elme, Tudat=Tíz.  S ekkor megértettem minden ebből a tíz energiából épűl fel a világegyetemben. „"Ami fent van, az megegyezik azzal, ami lent van és ami lent van, az megegyezik azzal, ami fent van." (Hermész Triszmegisztosz ) Csak rajtunk múlik mikor kezdünk új lapot és azt senki nem tudja aztán teleírni többé, ha tudatosak vagyunk. 😉😁 Nincs az a vallás, egyház, felekezet, aki megszabadíthatna a programjaidtól, hanem még többet rak rád. Erről Jézus nagyon világos beszédet mondott:- " Máté 23:4 Súlyos és elhordozhatatlan terheket kötnek össze, és az emberek vállára rakják, de maguk az ujjukkal sem akarják azokat megmozdítani."

 

Köszönöm, hogy itt voltál és elolvastad. Áldás. Molnárné Ilona

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A lyrai csillagmagok