Alaje plejádi tanításai: Kérdések és Válaszok - Reinkarnáció
Kérdés:
Hello Alaje, lenne pár gyors kérdésem az elmúlt életekkel kapcsolatban: Összeköti őket valahogy a Déja-vu érzése? És ezek az elmúlt életek mi vagyunk (a jelenben), vagy egy másik ego/egyén (valaki más)?
Válasz:
A Déja-vu jöhet elmúlt életek emlékeiből, de akár az álmok emlékeiből is. Asztrálutazások emlékei. Minden életben az igazi önmagad, a lelked, ugyanaz. Csak a fizikai tested és a viselkedésed változik minden életben, aszerint, hogy milyen tudatossági szinten állsz és milyen tapasztalatokat akarsz szerezni.
Kérdés:      Amikor a szerető szív fejlesztésére koncentrálok, honnan tudom azt, hogy kitöröltem a negatív karmikus múltamat? Ki tudom törölni minden karmikus múltamat ebben az életben, mielőtt a felemelkedés megtörténik, amikor már nincs sok idő hátra?
Válasz:
Nagyon egyszerű: amikor elkezdesz pozitív dolgokat bevonzani, mivel pozitív karmát teremtesz.
Kérdés:      Töprengtem egy kicsit. Meg tudnád kérlek magyarázni, hogy miből erednek bizonyos fóbiák, mint a pókiszony és a tériszony? Azt mondják ez ösztönös, de biztos vagyok benne, hogy én nem félek a pókoktól, mert veszélyesek (amelyek nem azok, ahol én élek) és hogy nem minden ember osztozik ezekben a fóbiákban.
Válasz:
Elmúlt élettapasztalatokból.
Kérdés:      Van egy kérdésem a lélek jelen élet utáni újraszületéssel kapcsolatos döntését illetően. Honnan tudjuk, hogy mikor "diplomáztunk" a Földön és mehetünk magasabban fejlett bolygókra az elkövetkező életben? Találkoztam kedves, szerető lényekkel más világokból az asztrálsíkon. Telepatikusan kommunikáltunk. A következő életemet egy olyan dimenzióban szeretném folytatni, mint azok az emberek. Honnan tudom, hogy nem szükséges visszajönnöm ide és megtapasztalnom a negatív környezetet a Földön, hogy más leckéket tanuljak?
Válasz:
Amikor spirituálisan éltél a Földön és a tudatosságodat nem zavarta meg a Földi-babona, a Földi testedet egy tisztán szerető lélekként hagyod el, tudni fogod, hogy hová kell menned legközelebb.
Kérdés:      Azt hallottam, hogy amikor vonzást érzel egy bizonyos csillagrendszer irányába (amikor hallod a nevét vagy valami hasonlót), az azt jelenti, hogy onnan jöttél? Mindig volt egy olyan érzésem, hogy a lények össze vannak kapcsolódva, öröm és igyekezet... amikor hallom a Plejádok vagy a Plejádiak szavak egyikét.
Válasz:
Nos, lehetséges, hogy ilyesmit érezz mint ez, ha sok életed volt azokon a bolygókon.
Kérdés:      A következő életben, hasonló jellemünk lesz, hasonló gondolkodásmódunk, hasonló spiritualitásunk, hogy haladjunk a spirituális fejlődésben?
Válasz:
Attól függ, hogy milyen tapasztalatokat akarsz szerezni.
Kérdés:      Szia Alaje, hasznos a reinkarnációs terápia és működnek az elmúlt-élet regressziók?
Válasz:
Ezek a dolgok csak akkor hasznosak, ha:
1. A terapeuta igazán spirituális és tud az energiákról és a dimenziókról.
2. Fel akarsz ismerni és meg akarsz oldani karmikus témákat az elmúlt életekből.
Kérdés:      Amikor meghalok például és leszületek a következő életembe, a Forrás az aki kiválasztja, hogy egy férfi vagy egy nő legyek? Vagy én választhatok, úgy ahogy nekem van meg a választási lehetőségem, hogy kiválasszam a bolygót, ahol tanulni akarok (függően a bölcsességemtől)?
Válasz:
Felelősséggel tartozol az életedért. Te választasz és teremtesz meg mindent a következő életeddel kapcsolatban.
Kérdés:      Alaje, a teljes bölcsességgel teli válaszod reményében, egy lélek a gyakori bocsánatkérő imái vagy meditációi által a léthez, semmissé tudja tenni a negatív karmáját, vagy az egyedüli mód a spirituális élet pozitív szavakkal, tettekkel, érzésekkel és gondolatokkal?
Válasz:
Meg tudod változtatni a negatív karmád pozitív karmával. Pozitív tettekkel, gondolatokkal, szavakkal... szeretettel. Fényenergia teremtésével, sötét utálkozó energia helyett, mint ahogyan sokan teszik ezen a bolygón.
Kérdés:      Egy lélek elhatározza, hogy újraszületik egy testben emberként, aminek Dawn kórja van, vagy csökkent értelmi képessége. Mi az élettervének a célja, figyelembe véve azt, hogy ebben a különleges életben a lélek nem tud spirituálisan fejlődni a testi agyának a betegsége miatt? Amikor egy kisgyerek meghal balesetben, anélkül, hogy meglenne a felelős és anélkül, hogy lenne ideje és esélye, hogy fejlessze és növelje a tudatosságát, ez az élettervében volt, vagy sem?
Válasz:
Elfelejted azt, hogy sok ember negatív karmával születik le. Ahogyan a videóimban mondom. Minden amit teszel, visszajön előbb vagy utóbb. Ez az, amiért fontos spirituálisnak lenni, hogy figyelmesen tedd a dolgokat. A gonosz emberek az utálat energiájával, problémákkal születnek le. Maguknak teremtették. A gondolataid és az érzéseid teremtik a valóságodat.
Kérdés:      A 3D-s játék szabályai szerint, amikor leszületünk, nem emlékszünk rá, hogy kik vagyunk. De olyan emberek mint te, vagy az emberek akik az üzeneteket közvetítik a magasabb dimenziókból, információkat kinyerve, szóval azok a Földiek tudják olvasni (vagy hallani őket) és így tudnak az élet nagy titkáról.
De nem a saját tapasztalataikon és a megvilágosodáson keresztül kellene megkapnia minden Földinek ezt a tudást, más világokból jövő segítség nélkül? Ez csak egyfajta dilemma, amit nem értek.
Válasz:
Mi az amit nem értessz? Mindenkinek megvan a saját tanulási sebessége és mindenki akkor vonzz be információkat, amikor készen áll rá. A lét bármit használhat, hogy információkat adjon neked: más embereket, helyzeteket, dolgokat, szimbólumokat, hangokat, gondolatokat, érzéseket... bármit.
Kérdés:      A videóidban azt mondod, hogy a léleknek van egy terve a leszületése előtt, de azt is mondod, hogy a jövő tőlünk függ. Ezen felül azt is, hogy minden előre elrendeltetett és, hogy ebben a dimenzióban leszünk. Ez szomorú. Nem haladhatok tovább, mert a leszületést választom! Ez igaz? Egy adott tervvel jöttél ide és a titkos kormány lelke is és más emberek is szintén úgy jöttek ide, hogy tudatában voltak a tervüknek. Előbb vagy utóbb minden a fényhez fog jönni. Tehát miért kéne aggódni azért, hogy minden rendben legyen? Nem értem, miért tegyünk meg valamit, ha minden rendben van magában?
Válasz:
Ahogy a videóimban mondom, az élet a Földön egy iskola, ahol tapasztalatokat akarsz szerezni, azért, hogy fejlődj. Azért, hogy tapasztalataid legyenek, a lelkek körülményeket és helyzeteket állítanak fel, hogy tanuljanak belőlük.
Kérdés:      Miért felejtünk el minden előző életünket?
Válasz:
Ezt már sokszor megválaszoltam a régebbi hozzászólásokban. Sokkal fontosabb most az, hogy mit tudsz ebben az életben megtanulni és hogyha ez kapcsolatban van az elmúlt életeiddel (karmikus okokból), akkor fogsz kapni pár jelzést.
Kérdés:      Lehetséges valakinek a magasabb (spirituális) síkról, hogy visszafelé haladjon és alacsonyabb (anyagi) síkra kerüljön, azért hogy újratanulja a leckéket? Vagy valakinek, aki azt választja, hogy visszatér, hogy segítsen másokon, hogy elveszítse a kapcsolatát a fénnyel?
Válasz:
Az igazi önmagad, sohasem veszíti el a kapcsolatot a fénnyel. Csak a fizikai racionális egós elme tudja elveszíteni. Ha csak a gonosz létezésre koncentrálsz, természetesen akkor újra keresztül kell menned az első osztályon, ameddig el nem sajátítod. Ahogy a videóimban mondom, sok fénymunkás a magasabb dimenziókból, szabad akaratából született le a Földre, hogy segítse az átalakulási folyamatot.
Kérdés:      Tinédzser koromban, azt akartam hinni, hogy elmúlt életbeli álmaim voltak, nagyon valóságosnak és más idejűnek tűntek. Egyik az '50-es vagy a '60-as években volt, egy uszkár ruhát viseltem és egy fiú volt velem. Ez a fiú úgy tűnt szerelmes belém és én ugyanezt éreztem irányába, mégcsak rá sem tudtam nézni, mert elolvadtam volna... Ebben az életben találkoztam valakivel, aki ezt az érzést váltotta ki belőlem, de ő nincs velem és úgy tűnik nem egy jó ember. De nem segíthetem a módját, hogy hogyan érezzek iránta és utoljára amikor láttam őt, ugyanaz a hipnotikus érzésem volt, amikor csak ránéztem. Az elmúlt életben ez egy autóbalesettel végződött. Lehet ez a srác akivel találkoztam, ugyanaz a srác az elmúlt életből?
Válasz:
Ha néhány személlyel karmád van, sok életben találkozol velük.
Kérdés:      Mindig ugyanazzal a lélekcsoporttal születünk le vagy sem?
Válasz:
Egyedül születsz le és csak ritka esetben vannak csoportok, olyan esetben amikor egy bolygó átalakulása fog megtörténni.
Kérdés:      Honnan jöttem? Próbáltam egy asztrológiai elemzést, de az asztrológusnak fogalma sem volt róla! Vannak tanáraim egészem a 7. dimenzióig bezárólag, most már tudok emlékezni, de valami okból kifolyólag nem tudom azt, hogy ki vagyok én és, hogy honnan jöttem! Kapcsolatban voltam hajókkal, amik követtek engem az élelmiszer bolthoz. A nagyobb háromszögűnek nézett ki és egy kisebbik pedig mögötte repült. Valami ötlet, hogy honnan jöttek azok a (háromszögletű) hajók? Esküszöm úgy érzem, hogy bele fogok őrülni, hogy kitaláljam, hogy ki vagyok én...
Válasz:
Az nem fontos, mert minden lélek sokféle helyre megy. Sokkal fontosabb, hogy sajátítsd el és koncentrálj a jelenlegi életedre.
Kérdés:      Szeretnélek megkérdezni, hogy igaz-e az, hogy csak 108 alkalmunk van leszületni ebben a világban mint ember és ha nem tudjuk megtanulni minden leckét abban az időben, akkor vissza kell mennünk újra mint lelkek és le kell születnünk állatokba, ameddig el nem veszítjük minden egónkat és következő leszületésben pedig újra mint egy ásvány?
Azért kérdezlek, mert ezt olvastam és nem vagyok biztos benne, hogy igaz, vagy megvan a szabad választásunk, hogy újra emberként szülessünk le, ameddig el nem tudjuk érni a tiszta fényt. Olvastam, hogy csak 108 esélyünk van és a végső időkben vagyunk és az utolsó számban kell, hogy legyünk (a 107-ben).
Válasz:
Ez teljesen téves információ. Minden léleknek végtelen számú élete van, függően a tanulás sebességétől és függően attól, hogy mit akar megtanulni a lélek. Nem mondhatsz egy számot az életeknek. Ez egyéni. Mindenki egy egyéni egyéniség. Nem egy gép, lejárati dátummal.
Kérdés:      Alaje, a fény emberei a genetikájuk miatt azok akik, vagy mert a lelkeik idősek és bölcsek? Néha félek, hogy mindez a magasabb szintű lények genetikai manipulációi miatt van és nem azért, mert spirituális lelkek születnek le. Tudnál egy kis fényt vetni erre a témára?
Válasz:
Az emberek, akik fénymunkások, több élettapasztalattal rendelkeznek más életekből. Olyan lelkek, akiknek már voltak életeik magasabb szintű bolygókon és ismerik a fény útját. A legtöbb lélek a Földön tapasztalatlan lélek, akiknek csak olyan racionális gondolkodású bolygókon voltak leszületéseik, mint a Föld. Semmi köze a genetikához. A genetika csak a tudatosságodra reagál. Éppen ezért, néhány ember mindig egészséges és néhány pedig mindig beteg. Ahogy a videóimban mondom, a lét (Isteni) szeretet és fény kozmikus energiája, bármit meggyógyíthat ha elég erősen megvan benned.
De ahogyan a Földi emberek megzavarodtak a technikai társadalom unalmában, gyűlöletében, arroganciájában és kábítószereiben, nem tudják érezni a lét energiáját és hasztalan életet élnek. Így megismétlik a leckéket újra, a következő életeikben.
Kérdés:      Alaje, mi a karma?
Válasz:
A karma az ok és okozat kozmikus törvénye. Minden amit teszel, visszajön. Vagy ebben az életben vagy egy másikban.
Kérdés:      Alaje, ki vagy mi törli ki a lélek memóriáját?
Válasz:
Te, magad.
Kérdés:      Honnan tudom, hogy egy földönkívüli vagyok-e, vagy sem? Milyen fajta földönkívüli?
Válasz:
Ahogyan a videóimban mondom, a tudás valódi tapasztalaton keresztül jön. Tehát, hogyha az élettervedben van, meglesz a tapasztalatod, nem számít, hogy milyen racionális elme gondolja. A lélek, az igazi önmagad, tudja a tervet.
Kérdés:      Azt mondta valaki nekem, aki folyamatosan földönkívüliekkel, entitásokkal és számos energiával dolgozik, hogy Plejádi energia van jelen bennem.
Habár erős kapcsolatot érzek azokkal, akiket Plejádiaknak ismerek, nincsen semmilyen további információm vagy kapcsolatom még. Töprengek, hogy van-e lehetősége annak, hogy a Plejádi energia csatornája legyek, úgy, hogy nem vagyok teljesen tájékozott ez ügyben?
A személyes nézőpontom az, hogy egyszerűen megvan a képességem ahhoz, hogy hozzáférjek a bölcsességhez, amit hasznosnak találok a jelen pillanatban. Néha azt gondolom, hogy lehetne több annál.
Ne érezd szükségét a válasznak és a gyorsaságnak, bárhogyan is látod az igazságot. Határozottan becsüllek téged és a bölcsességedet.
Válasz:
Ahogy a videóimban mondom, sok földönkívüli született le a Földre azért, hogy segítsen az átalakulási időszakban... Néhányuk tudomással bír erről, néhányuk nem és pár épp most ébredezik...
Kérdés:      Hello Alaje! Tudod, hogy honnan jön az "új" lélek, vagy hogyan fejlődik ki?
Válasz:
Az olyan dolog, mint az "új" lélek nem létezik. Minden lélek a kezdetektől fogva létezik, hogy sokszor leszülessen, folyamatosan tapasztalatot szerezzen és tanuljon. Tapasztalatot szerzel ásványokként, növényekként, állatokként és emberekként. Vannak lelkek, akik gyorsan tanulnak és sokkal bölcsebbek. Szintúgy vannak lelkek, akik lassabban tanulnak és éretlenek, tudatlanok.
Kérdés:      Alaje, miért érzem úgy, hogy minden kultúrában benne voltam? Például különböző etnikai hátterekkel kínai, japán, afrikai, bennszülött amerikai, európai. Bármikor, amikor kapcsolatba kerültem, bármilyen különböző kultúrával, azt éreztem, hogy nagyon könnyen be tudok illeszkedni közéjük. Mintha lettem volna ott korábban, nagyon természetesen. Ha tudod és megtudod, kérlek mond el nekem, nagyon hálás lennék.
Válasz:
Azért, mert hasonló kultúrákban voltál más bolygókon. Nem csak a Földön.
Kérdés:      Elnézést kérek kedves Alaje, lenne egy kérdésem: a lelkünknek voltak leszületései növényben és állatban? Ez mindig fejleszti a lelket, nem igaz?
Válasz:
Mindenki aki ember, volt az elmúlt életeiben leszületése növényekbe és állatokba. A lélek minden tapasztalatot meg akar szerezni: ásvány, növény, állat, ember, galaktikus ember és fénylény.
Kérdés:      Hogyan tudok emlékezni mi voltam a jelen életem előtt, köszönöm.
Válasz:
Van oka annak, hogy miért nem emlékszel az elmúlt életekre. Megzavarna, hogy megszerezz néhány tapasztalatot ebben az életben. Csak akkor kapsz információt az elmúlt életekről, ha ez az információ segít neked elsajátítani vagy meggyógyítani néhány blokkot.
Kérdés:      Alaje, hogyan tudom kiválasztani a testem mielőtt leszületek?
Válasz:
Amikor egy lélek vagy, más életfelfogásod van és tudod, hogy mire van szükséged, hogy tapasztalatokat szerezz. Tehát, kiválasztod, hogy mikor, hová és hogyan szüless le. Sok bolygó van és sok lehetőség.
Kérdés:      Kedves Alaje, a karmát illetőleg. A karma azokat a rossz dolgokat jelenti amikkel találkoztam ebben az életemben, amiket korábban hoztam létre? Hogyan tudok ezzel foglalkozni, hogyha nem emlékszem, hogy mit csináltam korábban (az elmúlt életben)? Minden karmát ki kell egyenlíteni mielőtt magasabb rezgésű tudatosságba megyünk? Hogyan tudjuk kiegyenlíteni a karmánkat?
Válasz:
Igen, ki kell törölnöd a rossz karmát, azért, hogy magasabb dimenziókba menjél. Ez egy Kozmikus Törvény. Máskülönben a magasabb dimenziókban káosz és piszok lenne, mint az alacsonyabbakban. Hogyan változtasd meg a rossz karmádat jó karmává? Minden videómban elmondom. Szeretettel éléssel.
Kérdés:      Amikor Jézus azt választotta, hogy leszületik a Földre, hogy megemelje a Földi emberek tudatosságát, tudta, hogy megölhetik, de mégis azt választotta, hogy eljön?
Válasz:

Igen, csak úgy, mint más fénymunkások és spirituális tanítók.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról