ATYAI LEVELEK 6-7 füzet

 



ATYAI

LEVELEK

 

 

A Szentlélek megnyilatkozása

az övéiben

6-7 füzet

Budapest, 1944



3. Fejezet

Kedves kis gyermekeim!

 

         Az a feltámadás ..., amelyben a halálnak nincs jogossága! Mert ti gyarló emberek, nem tudjátok megérteni az élet szavát, amely ha meghal is él!? Azért, ha oly hűen nem buzgólkodnátok, nem is jönnék segítségetekre, de van már köztetek olyan hívem, aki az itt feltárt igazságot elbírja, amit a kétezer év előtti fejletlen nép nem bírt volna a testiség hatalma miatt.

         Mert tudjátok, hogy az ember kezdetben teljesen állat módjára élt, az ösztöne irányította a lelkét, hogy ezerféleségben kéjelgett. A bibliai és világi nagyságokat nem-e ez a testiség szeretete gyalázta meg? Aztán kisebb számú feleségre korlátozhattam, később már mint Isteni törvénnyé alakíthattam: az "egy" feleséggel való élést. Ezt az utolsó megengedett törvényt - én Jézus is - megengedtem. Mert, hogy is lehetett volna azon testi Izraellel másképp boldogulni, azon fokozatában, később a Szentlélek vétele után már tisztában voltak vele. De tanításaim között elrejtettem oly titkokat, hogy amikor már érett erre az egyesek értelme (pont e pontra vonatkozóan), nyíltan megmondhatom Szentlelkem által, aki egyedül igaz tanítója e világnak és csakis ezen erőt hagytam és igértem az elárvult tanítványaimnak vezetőül e világ végéig. Mert ilyen állapotban vagyok velük, ha Isteni akaratom bennük teljességgel érvényesül. Mi is a feltámadás a testi halálból? Halljátok meg ti melegek, akik a fagyos önösségből felszabadultatok.

         A feltámadás útja ugyanaz, amit én éltem itt a világ szemeláttára, mert ha én magamra azt mondottam, hogy "én vagyok az Út az Igazság és az Élet és a feltámadás ...", akkor nem kell-e úgy élni azoknak is, hasonlóan hozzám, akik velem akarnak lenni? Ha valakinek a tagjaiban még ott uralkodik a halál magva, -testiség vágyában- nem a halálnak nemz-e? A halál magva újra testeket szül a halálnak ... Tehát, akiknek van füle emez igazság hallatára, az értse meg és pedig ezek azok, akik a testi vágytól már szabadok - hozzám hasonlóan -, akik tagjaikat megoldották a halál kötelékeitől, azokhoz szólok, mint igazság lelke, miként éltem én Jézus a testet öltött Ige...?

         Nem házasodtam! ... Nem nemzettem a halálnak! Hanem lelkeket nemzettem az örök életnek. Ezek, akik mellettem voltak, annyira át voltak hatva közelségem tisztaságától, hogy a testi vágy alábbszállt és senki nem kereste azt, mert a testiség lelkei nem jól érezték magukat mellettem... Ezek kiáltották azután a "Feszítd meg Őt" - akiknek nem kellett az élet, mert érinteni mertem itt-ott a féltve őrzött bűneiket, amely az álattal teszi hasonlóvá, de nem az Istennel!

         És ha az ártatlan kisgyermeket állítottam elébük mintának "ha ilyenek nem lesztek, mint e kisdedek, semmiképpen be nem mentek a mennyek országába". Miért mutattam be egy ártatlant? És miért mondtam, hogy akik méltókká ítéltettek, hogy ama világot elvegyék és a halálból, azaz a testiségből való feltámadás, azok nem házasodnak, mert a feltámadás fiai: és így Isten fiai.

         És miért mondottam, hogy "vannak, akik önmagukat nevelik ki az Isten országáért?" És aki meg nem utálja a saját lelkét, vagyis az öröklött bűnnel telt lelkét, az nem lehet az én tanítványom. Ha én vagyok az Élet és a Feltámadás, miért nem követtek, ha velem akartok lenni? Ti okoskodók ébredjetek fel a föld porából, az életre és ne pártoljátok ti is a testiséget, hiszen ez az örök sírja az Isten szellemének bennetek.

         Miről is beszéltem Dániel szája által? ...hogy az utolsó időben (az íme már jelen van) felserkennek az igazak a föld porából, a testiségből az életre és meghallják a mennyei harsonát. Mi a mennyei harsona, aki a mennybe hív, a mennyei életre? Az önmegtagadó önzetlen szeretetre, mely a mennynek szül Istengyeremekeket. Az igazán engem keresők, fel fogják ismerni hangomat, ezen leírt nagy igazságban és követnek, mint igaz és a mennyel egyesült Pásztort.

         Az én megváltottjaimnak, akik a bűn kötelét és a halál sírját, a testiséget értem, megtagadták maguktól. Sokan majd rugdosnak az öszön mellett, de az ilyenekhez még nincs szavam, csakis azokhoz, akik megértenek engem és felfogják azon igém: "Szentek legyetek - amiként Én Szent vagyok." Mert csak a tiszta szívűek látják meg az Istent.

         Minden jó tettnek megvan a maga haszna és el is veszik azt szeretetük foka szerint, de Istent meglátni csak a tiszta szívűeknek ígértem.

Mert aki bármit jobban szeret nálamnál és közénk állítja, az természetes értelemben is elfedi őt, mert aki jobban szereti e világot, nem méltó énhozzám. És aki a legkisebb és az Én tanítványom, az nagyobb minden ó-szövetségnél és még a keresztelő Jánosnál is, mert ő ugyan tiszta szent életet élt itt a testben, de ő erre az útra ide küldetett, mint Isten szolgája. De aki önként irántam való szeretetből megtagad mindent önmagában és engem követ, nagyobb ő nálánál.

         Azért ti engem keresők, értsétek meg és hozzám jöjjetek tanulni igazságot, hogy ne kelljen majd azt mondanom nektek is az ítéletnél "távozzatok tőlem, mert soha sem ismertelek titeket", mert nem értem, hanem önzésből és érdekből prédikáltatok, mint az Uram-Uram kiáltozóknak fogom majd mondani.

         Hanem, hogy felismerhessem bennetek nagy áldozatom gyümölcsét- a feltámadás lelkét- akik velem fognak uralkodni mindörökké.

         Mert, ha a Szűz testből születik az Isten fia - értsétek meg emez mennyei titkot, - akkor nektek is nem kell-e megszűziesíteni emez testet, amelyben most felismertetek, hogy Isten fiává válljon benne az éltetek, amely az Újjászületés, amely nem testtől és vértől születik, sem férfiú akaratából, hanem Istentől, vagyis Szentlelkem erejéből születik újjá.

         Íme feltártam előttetek a nagy valóságot, most fog beigazolódni ki szeret jobban e világnál, ki lesz az aki azt mondja: követlek Uram... Az is megláttatik aki elvet és azt kiáltja: feszítsd meg őt ... nem kell nekünk ilyen tanító aki tévtanba visz, mint a templomosok kiáltották felém a felbérelt csőcselék száján keresztül. Mert életem legszebb férfi korában tértem meg e világ testét, hogy Szent Atyám akarata bennem életté váljon. Ez igazolt engem, hogy Isten volt bennem az első és nem e világ férfiúi testem teljessége. Így a lelkem, mint győző a test felett, halhatatlan és örök életté vált.

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A lyrai csillagmagok