Felemelkedés a túlvilágra

 



 Felemelkedés a túlvilágra_ írta: Edward C. Randall

 

Mi történik a Halálban? Milyen érzései vannak az embernek, és mi felel meg az ébredéskori látomásnak? Ezt már ezerszer leírták, és feljegyzéseimből idézek valamit abból, amit a fontos témában mondtak nekem:

„Kiváltság, hogy beszámolhatok az átmenetemről. Az utolsó fizikai érzés, amire emlékszem, az elesés volt, de nem féltem – annyira természetesnek tűnt. Ugyanakkor hangokat hallottam, amelyek bátorító szavakat mondtak, olyan hangokat, amelyeket úgy ismertem fel, mint szeretteim hangjait, akiket halottnak hittem. Egy ideig nem emlékeztem rá. Aztán felébredtem ebben a szellemi szférában, és soha nem fogom elfelejteni azt az örömöt, ami akkor az enyém volt. Rátaláltam önmagamra, megláttam a testemet, ami szokványosnak látszott, csak könnyedebb és éteribb. Egy kanapén pihentem egy gyönyörű virágokkal teli szobában. Benéztem egy ablakon, és láttam a tájat, amely rózsa színű fényben fürdött. Lenyűgöző csend következett, majd zene, melynek harmonikus rezgése mintha halkan emelkedett és süllyedt volna. Aztán megjelent egy, és bár nem szólt egy szót sem, úgy tűnt, megértettem, és válaszoltam. „Ezen a gondolatnyelven elmondta, hogy ő volt a gyámom, amíg a régi testben voltam, és most, hogy szabadultam, át fog vinni abba az otthonba, amelyet életem során építettem.

„Azt mondta: „Ez a gyönyörű szoba önmegtagadásod és másoknak hozott boldogság eredménye, de vannak mások, akik nem annyira tetszetősek.” És átmentünk egy másikba, amely sötét volt és tele volt szeméttel; nehéz volt a levegő. Erre a vezetőm azt mondta, hogy az én önzésemen keresztül épült fel. Aztán egy másikba, kicsit jobban megvilágítva. Azt mondták nekem, hogy minden erőfeszítés, hogy jobb legyen, valami fényesebbet hozok létre. Aztán a kertbe, ahol a gyönyörű virágok között kellemetlen gaz nőtt, lelki tétlenség eredménye.

– A házat mind széppé kell tenni – mondta –, a tétlenség gazát kitépjük; és ezt csakis egyedül, az alsóbb síkon végzett munkával, mások segítésével lehet megtenni.'”

Apám tapasztalatait így írta le nekem:

– Emlékszel majd feloszlásom napjára. Néhány hónapja rossz egészségi állapotban voltam. Azon a reggelen a levegő olyan lágy és meleg volt, és a nap úgy sütött, hogy kint akartam lenni ezért fogtam a lovamat és a bugyromat, és elindultam egy körülbelül hét mérföldnyire lévő falu felé. Ahogy haladtam, gyengeség tört rám, és részben hátradőltem az ülésen. Még akkor sem, értettem bár hetvenhat éves voltam, nem gondoltam arra, hogy ilyen közeli halálom lesz. Ahogy megérkeztem a házhoz, ahová mentem, a gyengeség érzése fokozódott, de segítség nélkül tudtam bemenni, és leültem egy székre. Az ájulás fokozódott, és szemeimet felemelve láttam, hogy édesanyád a szobában áll és mosolyog. Megijedtem, talpra álltam, és az utolsó földi érzésem az volt zuhanni kezdek – és, ahogy ma már tudom, előredőltem az arcomra. Nem emlékszem, hogy padlót ütöttem volna, vagy fájdalmat éreztem volna a halálom miatt.

– Emlékszem, a következő alkalom az volt, hogy ugyanabban a szobában ébredtem, amikor a szellemcsoportod vezetője fogta a kezem, és segített felállni. Sokszor hallottam csodálatos hangját, amikor abban a kiváltságban részesültem, hogy bekerülhettem a munkádba, de kis időbe telt, míg rájöttem, mi történt velem. Láttam a testemet a padlón. Ez megdöbbentett, mert az akkori testem látásomra és érintésemre azonos volt az ott csendesen fekvő testtel. Láttam embereket sietni, és hallottam a szorongó beszédet, még nem fogták fel a fizikai testtől való elszakadásomat.

– A régi barátodhoz és az enyémhez fordultam, és megkérdeztem tőle, mi történt. Válaszolt:

– Nem mondták neked, amikor a fiad otthonában beszéltél velünk, hogy a halál a belső és a külső test elválasztása– Emlékszem erre a kijelentésre – válaszoltam –, de soha nem értettem.

„Épp most hajtottad végre ezt a változtatást” – mondta. „Te most a szellemvilág lakója vagy, és egy közülünk”.

„Mélyen lenyűgözött, amit mondott, de kábultan nem tudtam felfogni, hogy az a valami, amit halálnak hívnak, mögöttem van, és bennem semmi változás nem történt, mert külsőre és gondolkodásomban ugyanolyan voltam, mint korábban. Aztán az emlékezet felgyorsult, és elkezdtem gondolkodni, mit is jelent ez. Nem tudtam tisztán gondolkodni, és a vezetőm azt mondta: "Gyere velem egy kis időre és pihenj, és "minden rendben lesz veled." Vele mentem, és akiket láttam, és hogy mi voltam, máskor elmondom.

Ez egy másik leírás:

„Emlékszem, láttam magamról azokat, akik már régóta halottak. Ez nagyon lenyűgözött, de nem vettem észre teljesen. Aztán egy különös érzést éreztem az egész testemben. Aztán úgy tűnt, felemelkedem a testemből, és csendesen leereszkedtem a padlóra. Ugyanabban a szobában voltam, de úgy tűnt, ketten voltam, egy az ágyon, egy pedig az ágy mellett. A családom mély gyászban volt, miért nem tudtam elmondani, mert elmúlt a nagy fájdalmam, és sokkal jobban éreztem magam. Néhányan azok közül, akikről felismertem, hogy meghaltak, megkérték, hogy menjek el, és ezzel a gondolattal, hogy kint vagyok, és láthatóan járhatok a levegőben. A következő gondolatom az volt, hogy ez egy álom, és felébredek, és újra érezni fogom a szörnyű fájdalmat. Finoman elmondták nekem, mi történt, és úgy éreztem, hogy Isten igazságtalan volt, amikor olyan sok dolgom volt, és amikor annyira szüksége volt rám a családomnak. Nem voltam megelégedve azzal a hellyel, ahol voltam. Körülöttem köd volt, és elkezdtem kilépni belőle, de minél tovább mentem, annál sűrűbb lett, és elbátortalanodtam, és leültem az út szélére. mély bánat. Mindig is igyekeztem a legjobbat nyújtani azoknak, akik tőlem függenek. Hol volt a jutalmam? Aztán valaki közeledett, kijött a ködből, és elmeséltem neki életművemet, panaszkodtam, hogy milyen állapotban vagyok, és megkérdőjeleztem ennek igazságosságát. Azt válaszolta:-A tiéd önző szerelem volt; önmagadért dolgoztál. Másokat is boldoggá kellett volna tenned, mint a sajátodat. Megígérte, hogy segít nagy bajomban, ha segítek magamon. Együtt dolgoztunk, és most minden rendben van; könnyű és dicsőséges. De ez az első felébredés nem volt mindenben kívánnivaló. Ébredésem után a legnagyobb csalódásom az volt, amikor visszatértem régi otthonomba, mert rájöttem, hogy senki sem lát, nem érez, és mindenki halottként gyászol engem, és a bánatuk tartott. Sírtam velük, és nem tudtam elmenekülni, amíg az idő meg nem gyógyította bánatukat. Hol volt a jutalmam?

Milyen szörnyű, hogy a világ, amely sok mindenben annyi előrehaladást ért el, olyan keveset tud erről a nagy változásról, és azt a keveset, amit tud, szinte rákényszerítették néhányan, akik ismerik ezt az igazságot és van bátorságuk kitalálni azt.

Ezek a leírások, ahogy átnézem, amit írtam, nem adnak tisztességes képet egy átlagos halálozási változásról, és átnézve a feljegyzéseimet, találok egy másikat, ami normálisabb: Garzonban hagytam el a fizikai világot. Kevés pénzem volt, de egy meglehetősen hosszú életem során napról napra, bizonyos cselekedetekkel boldogabbá tettem másokat, és így szellemesítettem és felemeltem a lelkemet. Ez volt az egyetlen vallásom. "Amikor az elválás közeledett, bár nem tudtam ténylegesen, hogy mi következik, nem féltem. Nagyon beteg voltam, nagyon kimerültnek éreztem magam, és pihenésre vágytam. Felismertem a családom jelenlétét és a gyászukat. Harmonikus rezgések jutottak eszembe, amelyek messziről szóltak, mint a mester kezek által játszott vonós és nádhangszerek. Úgy tűnt, közeledik, majd visszahúzódik, és elveszett. Megnyugtatott és megnyugtatott. Aztán rájöttem, hogy mások is vannak a szobában. Nem láttam tisztán az arcukat, és csodálkoztam, hogy idegenek jönnek be ilyenkor. Valaki megszólalt, és felriadva tisztábban láttam és felismertem sok barátomat, akiket halottnak hittem.

„Nem ijedtem meg vagy – mindez olyan természetes volt. Szívélyesen üdvözöltek és megkérték, hogy menjek velük. Minden erőfeszítés nélkül, a vágyon kívül felkeltem, csatlakoztam hozzájuk, és mentem velük, pillanatnyilag megfeledkezve a családom gyászáról. Úgy tűnt, erőfeszítés nélkül utaztam. Aztán találkoztam egy nagyszerű, ragyogó arcú férfiakból és nőkből álló társasággal, akik fehérbe öltöztek és keveredtek a színek. Köszöntésük örömteli fogadtatás volt, és boldogság volt mindenben. Olyan volt, mintha találkoznék régi barátokkal, akik már régen elmentek; egyszerűen dicsőséges volt és olyan intenzív, hogy egy ideig nem is gondoltam arra, milyen óriási jelentősége van ennek az egésznek. Aztán körülnéztem. Mindenben harmónia volt. Új országban voltam. Magamról sokféle tájat láttam, a legfestőibb hegyláncokat, völgyeket, folyókat, tavakat, erdőket, és a megfelelő növényi élet mindannak, amit ismertem. Azt javasolták, hogy menjek el egy pihenőbe, ahol majd helyreáll az erőm. Megtettem, és úgy tűnt, szinte azonnal mély álomba merültem. Egy idő után felébredtem, amikor valaki, akit ismertem és szerettem, azt mondta: "Gyere velem most, és nézd meg az örökségedet." Elmentem, és ennek dicsősége felülmúlja az én leírásomat.

„Szeretnék egy kis időt arra a kiváltságra, hogy elmondhassam a világnak azt a szépséget, amelyben élek, és azt az örömöt, amelyet a rám bízott munkában találok. Ezt a síkot és az összes síkot, úgymond, a törvény szabályozza – a természet törvénye, ugyanaz, mint a tied –, és mindenkinek kiváltsága és kötelessége, hogy a szellemet tudás és mások segítése által fejlessze. Sok mindent szeretnék elmondani a családomhoz való visszatérésemről, de mivel csak a szellemi szakaszt kérnek leírni, ezt elhagyom, és egy alkalmasabb időpontban többet mondok el a lélek öröméről.

A következő életben vannak olyanok, akik alkalmassá váltak a befogadó osztályra, és ott vannak beosztva, akiknek az a feladata, hogy vigasztalják azokat, akiket a társadalmi kötelékek hirtelen megszakadása miatt gyászol, ahogyan az elvitteknek tűnik. hirtelen ki a halandóból. Ez egy leírás:

„Azért vagyok itt, hogy a lehető legjobban leírjam az itteni tényleges jeleneteket, ahogy az újszülött szellemek, akiket megválnak fizikai testüktől, átjönnek. Jönnek hozzánk, nem egy-kettő vagy három, hanem tömegesen, ezrével és még többen, van, aki nem ébredt tudatára, van, aki csak most ébredt, van, aki teljesen tudatában van. Kevesen veszik észre egy ideje, hogy áthaladtak az általatok halálnak nevezett portálon, de ahogy jön a felismerés és megértik, gondolataik a legerősebb kötelékeikről szólnak. Micsoda zűrzavart hall az ember! Ugyanazok az intenzív érzések léteznek, amikor a régi testből kilépünk, mint a fizikaiban, és ezek az érzések ugyanúgy érzékelhetők a szellemi érzettel, mint korábban, csak a kifejezés és a befogadás módja változik.

„Amint éreztem, ahogy a lelkem elhagyja a fizikai burkot, ritmikus dallamok titokzatos akkordjait hallottam emelkedni és alászállni, mint a tenger távoli hullámai. Egy hang megrázó szelídséggel szólt: "Gyermekem, menj át a látásból ragyogó fénybe, éjszakából nappalra, halálból az életbe." Aztán lassan elszállt belőlem egy könnyű dobogás, és teljes ámulatomra egy egészen szabad és isteni fénytől transzcendens helyen találtam magam. Az éteri égbolton keresztül vibráló mély és gyengéd hang örömmel és boldogsággal töltött el, és a hang ezen rezgésén kívül semmi nem volt érzékelhető számomra. Úgy éreztem, meg kell várnom, míg eljön egy isteni hírnök, aki elvezet a még láthatatlan vidékekre. Az áhítat légköre, amely pillanatnyilag végigsöpört rajtam, fokozatosan elsápadt, és ahogy gondoltam, felemelkedett. Átsétáltam a sötétségen, ami aztán körülölelt. Miközben ezt tettem, a másik kezemet hirtelen elkapta valaki egy meleg és mohó szorításban, és egy végtelenül gyengéd, de parancsoló érintéssel vezéreltem, aminek habozás nélkül engedelmeskedtem. Lépésről lépésre sétáltam a kísérőmmel és a vezetőmre való boldog támaszkodás furcsa érzésével. A sötétség és a távolság nem volt aggálya számomra. És ahogy továbbmentem, miközben a kezemet még mindig abban a mesteri, de gyengéd fogásban tartotta, gondolataim mintegy hirtelen a mennyei világ és annak öröme teljes megértésének fényébe tisztultak. Így mentem tovább és tovább, nem törődve azzal, hogy milyen hosszú lehet az út, és még mohón kívántam, hogy folytatódjon, amikor éppen halvány fény kezdett átlátni a sötétségen, először kék és szürke, majd fehér, majd emelkedett. A fény, oly fenségesen világító, fokozatosan anyaggá sűrűsödött, és egy pillanat alatt egy gyönyörűséges égi lény állt előttem, gazdagon burkolózva tiszta fehér és selymes köntösbe. Miután az e hirtelen megnyilvánulás okozta borzongató érzés egy kis teret engedett a bátorságnak és a reménynek, ugyanazt az alakot láttam szinte férfias és parancsoló attitűddé átalakulni, ragyogó arccal és ragyogó szemekkel, amelyek most felém fordultak. Gyengéd, de határozott hangon megkérdezte, hogy szeretnék-e ott maradni az éteri világban, és élvezni azokat az örömöket, amelyeket a földi életem viszonzásaként raktároztak fel számomra. Áhítattól és tisztelettől elöntve nem tudtam válaszolni. Látva, hogy ilyen zavarban vagyok, vezetőm a homlokomra tette jobb kezét, és egy gyengéd masszázs erővel és friss energiával töltött el.    

Merész és bátor lettem, a látogatóm szemébe néztem, csak öröm és boldogság. Azt mondta, hogy az a hely, ahol akkor voltam, azoknak a célpontja volt, akiket olyan emberek közül toboroztak, akik életüket és energiájukat a földön töltik embertársaik érdekében, akik nagy tetteket tesznek az elnyomottak és zaklatottak felemelkedéséért. – azoknak az embereknek a lakhelye, akik egyforma együttérzést tanúsítottak mind az emberek, mind a vadállatok iránt. Ez volt az én fogadtatásom, a második szülésem. Ez volt az üdvözletem, amikor átléptem a túlvilág határait.”

Részlet a Frontiers Of The Afterlife -ból

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A lyrai csillagmagok