Jézus titkos tanításai - magyar felirattal

https://youtu.be/qixJrIdWfYw

 Jézus titkos tanításai

 

 

Az ok, amiért Jézus példabeszédekben beszélt, az,hogy tudta, ha egyszerűen beszél a tanításairól, a hatalmak, amelyek uralják a világot,soha nem fogják hagyni, hogy a tanításai elterjedjenek.

Így hát trójai falovakat alkotott, tele igazsággal,és a hatalmak, amelyek befogadták Jézus tanításait, nem voltak tudatában a példabeszédek mögött álló jelentésnek,

melyek leleplezik a hazugságaikat és elferdítéseiket.

Ez a videó felnyitja ezeket a trójai falovakat, és felfedi az igazságot, amit meghamisítottak, és ezzel elferdítették Jézus valódi tanításait.

Ezt a videót látva, ahogyan Jézus maga mondta, János 8.32:

“Akkor majd megismeritek az igazságot, az igazság pedig megszabadít titeket.”

A világ, amelyben élsz nem valós.

Az hiszed, hogy erre a világra születtél, ám ennek pont az ellenkezője a helyzet.

A világ tebenned születik meg. Minden egyes alkalommal, amikor az elmén és az érzékszerveken keresztül ráhelyezed a tudatosságod, te teremted ezt a világot.

Létezik egy párhuzamos, ezzel egybeeső világ, melyet szintén tapasztalhatsz (a jelenlegi helyett).

Miután felnyitottál néhány energiaközpontot a testedben, akkor tapasztalhatod ezt a világot, amikor csak akarod.

Jézus mennyei királyságnak nevezte ezt a világot.

Amit Jézus tanított, ma úgy nevezzük, hogy Kundalíni jóga.

A jóga egy tudomány, nem pedig egy vallás.

A vallás az, amikor hited vagy bizalmad van egy másik személy isteni tapasztalataiban.

A jóga egy rendszerezett és tudományos módszer arra, hogy megtapasztalhassuk az Istent.

Jézus nem volt zsidó, és nem hirdetett vallást, ő egy jógi volt. Az ő idejében rabbinak nevezték őt az emberek, mert az isteniről tanított, és fogalmilag ahonnan ők származtak, ezt csak rabbik tették.

 Jézust azért ölték meg, mert felbőszítette az aktuális hatalmi szervezetet azzal a kijelentéssel, hogy az istentisztelet hagyományos módja nem volt hatásos módja az isteni megtapasztalásának.

Jézus egyfajta módszertanként tanította a jógát, amely az isteni megtapasztalásához vezet.

A test, amiben a tudatod lakozik az elmével összetartozik, és az elme egyfajta útszűkület képzésével gátolja a tudatosság azon képességét, hogy az agyat használja.

Az elme tulajdonképpen megakadályozza, hogy teljesen hozzáférj a képességeidhez.

Ameddig az elméden keresztül észleled a világot, nem rendelkezel azzal a képességgel vagy kapacitással, hogy felfogd, hogy ki és mi vagy.

Vétekben születtél, ezt mondta Jézus.

És ez nem a te saját hibád, mert a tudatod egy tökéletlen testbe lett helyezve.

Az a világ, amit az elmédben tapasztalsz az érzékszerveken keresztül, nem is létezik. Az az elme teremtménye.

Vétkezés az, hogy elhiszed, hogy te a test vagy, és a világi vágyak, amiket a test teremt, szolgálhatnak neked valamivel.

A tudatod az információt csak az elmén és az öt érzékszerven keresztül kapta az egész életed során.

Így hát tévesen elhiszed, hogy te ez vagy.

De ha te volnál az elme, meg tudnád mondani neki, hogy állítsa le a gondolatokat, és az megtenné.

Amikor moziban vagy, tudod, hogy amit látsz, az nem valóságos, és ennek ellenére érzelmi hullámzáson mész keresztül, attól függően, hogy a látottak alapján milyen hormont bocsát ki a belső elválasztású mirigyeid rendszere.

Pedig az mind csak képzelgés.

Majd a mozinak vége, kisétálsz a való világba, és megint keresztülmész az érzelmek hullámzásán, ahogy az endokrin rendszered hormonokat bocsát ki azok alapján, amit az elme vél és felfog a való világból.

Mi a különbség? Az első példában egy fényből szőtt világot tapasztalsz, ami keretbe foglalt állóképek villanásain keresztül mutatkozik.

A második példában a tapasztalt világ egészen addig nem is létezik, ameddig meg nem teremted azt azzal, hogy az elméd és az érzékszerveid szűrőjén keresztül a tudatosságod fénye rá nem vetül.

Az elmédből eredő gondolatok olyan erőteljesek, hogy a meg nem nyilvánultat arra kényszerítik, hogy létrehozza azt a világot, amit tapasztalsz.

Amikor a tudatosságod felülemelkedik az elmén és az öt érzékszerven, és megmutatkozik az ágjá csakrán vagy harmadik szemen keresztül, egy teljesen más világ (jön létre és) tapasztalható, ahogy Jézus mondta, Máté 6.22.

“A test lámpása a szem.

Ha azért a te szemed az egyetlen/tiszta (itt a harmadik szemre utal), a te egész tested világos lesz.

Ha pedig a te szemed gonosz, a te egész tested sötét lesz.

Ha azért a benned lévő világosság sötétség - mekkora akkor a sötétség?!

Senki sem szolgálhat két úrnak.

Mert vagy az egyiket gyűlöli és a másikat szereti; vagy az egyikhez ragaszkodik és a másikat megveti.

Nem szolgálhattok Istennek és a Mammonnak.” Jézus tisztán elmondja, hogy akkor vétkezünk, ha a tudatot az elme és az öt érzékszerv szűrőjén keresztül engedjük át,

az ágjá csakra vagy harmadik szem helyett, ami az egyetlen szem.

Miért tanítják azt a vallások, hogy vétkezni az, amikor az elme vágyai szerint cselekszünk?

Jézus azt mondja, hogy szolgálhatod a testet vagy az Istent, attól függően, hogy a tudatodat hova helyezed.

Jézus az ágjá csakráján keresztül nézett az óceánra, vibráló energiát látva, és mivel ő maga is vibráló energia volt, tudott rajta sétálni.

Amikor mi ránézünk az óceánra, vizet látunk, így hát az a fizikai világ, amit teremtünk a nem nyitott harmadik szemünkkel,

vízbe fullasztana minket, ha megpróbálnánk Jézus nyomába eredni.

Ennek a dokumentumfilmnek az a célja, hogy segítsen abban, hogy felismerd Krisztus-tudatodat, vagyis Krisztus második eljövetelét.

Jézus nem jön vissza, hiszen soha nem távozott el.

János 8.58-as evangéliumában Jézus azt mondta: “Bizony, bizony mondom néktek, mielőtt Ábrahám lett volna: én voltam.”

Ha Jézus előbb létezett, mint az ő teste, hogyan is halhatott volna meg a testében?

Jézus, ahogyan te is, mindig időtlen tudatosság volt, van és lesz.

Krisztus második eljövetele egyike a legfélreértelmezettebb bibliai aspektusoknak.

Krisztus második eljövetele a saját krisztusi tudatod felismerésére és elérésére vonatkozik.

Hogyan éred el azt? Úgy hogy követed Jézus tanításait.

Jézus jógi volt. Amikor Jézus Máté 11.29-es evangéliumában azt mondta: “Vegyétek föl magatokra az én igámat, és tanuljátok meg tőlem, hogy én szelíd és alázatos szívű vagyok - és nyugalmat találtok a ti lelkeiteknek.” akkor Jézus az őáltala tanított jógára utalt.

Az iga és a jóga kifejezés, mindkettő egyesülést jelent.

Minek kell egyesülnie? A lelkednek a krisztusi tudattal, mely képessé tesz arra, hogy rácsatlakozz az egyetemes tudatosságra.

Az anáhata csakrád az ágjá csakrával, a szíved az intellektusoddal kapcsolódjon.

Hogyan teheted ezt? Azt teszed, amit Jézus: tanulod és gyakorlod a jóga tudományát.

Kérdezz meg egy katolikus papot vagy keresztény lelkipásztort, hogy mit csinált Jézus 13-tól 30 éves koráig?

Miért felejtették ki a Bibliából az az időszakot, amikor egy tehetséges intelligens fiatalemberből Jézus Krisztussá vált?

Egy kereszténynek Jézus a valaha élt legfontosabb személy, s mégis az életének jelentős része teljesen kimaradt a Bibliából.

Hogyan lehetséges ez?

Hogyan világosodott meg Jézus, és pontosan mit csinált, amikor 40 napig böjtölt a sivatagban?

Jézus azzal töltötte a kamasz- és fiatal felnőttkori éveit, mialatt Indián, Nepálon és Tibeten keresztül utazott, hogy jógát tanult, gyakorolt és oktatott.

A három bölcs, aki meglátogatta, risi volt Indiából.

Nem létezik olyan ország, amit Keletnek hívnak.

A keresztény vallás miért homályosítja el ezeket a tényeket?

Miért nem akarják, hogy megismerd az Istenhez vezető igaz utat?

Jézusnak felajánlották a lehetőséget, hogy visszavonja a tanításait, és cserébe megkímélték volna az életét.

Ezt visszautasította azzal, hogy “a testem semmit sem jelent számomra”.

„Az egyetlen célja az ittlétemnek a tanításom.”

És a mai napig vallások vannak elnevezve róla, amelyek teljesen semmibe veszik a tanításait.

A jelenések könyve, 1.12 kinyilatkoztatja: “Megfordulék azért, hogy lássam a szót, a mely velem beszéle; megfordulván pedig, láték hét arany gyertyatartót; És a hét gyertyatartó között hasonlót az ember Fiához...

Vala pedig a jobb kezében hét csillag; és a szájából kétélű éles kard jő vala ki; és az ő orczája, mint a nap a mikor fénylik az ő erejében.”

Amikor Jézus feltárta valós alakját a tanítványa, János előtt, János látta Jézus hét csakráját.

Jézus maga mondta a Jelenések 1.20-ban: "A hét arany gyertyatartó, a melyet láttál az én kezemben, az hét gyülekezet."

Mit csinálsz egy templomban? Imádkozol.

Jézus gyertyatartóknak nevezte, a jógik csakráknak hívják őket.

Ugyanazt jelentik. Jézus egy Kundalíni jógamester volt.

A hét pecsét, hét lámpás, hét gyertyatartó, hét csillag, hét templom a Bibliában, arra utalnak, amit a Jógik hét csakrának neveztek.

János 3.3-ban Jézus azt mondja: “Bizony, bizony mondom néked:

ha valaki újonnan nem születik, nem láthatja az Isten országát. Ha valaki nem születik víztől és Lélektől, nem mehet be az Isten országába. A mi testtől született, test az; és a mi Lélektől született, lélek az.

Ne csodáld, hogy azt mondám néked: Szükség néktek újonnan születnetek.

És a miképpen felemelte Mózes a kígyót a pusztában, akképpen kell az ember Fiának felemeltetnie, hogy valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.

Mert úgy szerette Isten e világot, hogy az ő egyszülött Fiát adta, hogy ha valaki hiszen ő benne, el ne vesszen, hanem örök élete legyen.” A vízben való születés, amiről Jézus beszél, nyilvánvalóan az édesanyádtól való születésre utal.

A spirituális születést, amiről Jézus beszél, a jógik Kundalíniként említik.

Addig nem válsz lélekké, ameddig fel nem ébresztetted a Kundalínidet, fel nem nyitottad az összes csakrádat, felemelve a Kundalínit a korona csakrádig.

Jézus arról a testünkben lévő elektromos hálózatról beszél, amely a légző-, keringési- és emésztőrendszerünket feleslegessé teszi - miután megtörtént a spirituális újjászületésed, már nincs szükség rájuk.

Egészen addig vándorlásra vagy reinkarnációra vagy utalva, ameddig meg nem történt a spirituális születés.

Jakab evangéliumából: Majd azt mondtam neki; “Uram ne szólj a keresztről és a halálról, mert azok távol állnak tőled.

Az Úr válaszul így szólt: "...senki nem lesz megváltva addig, ameddig nem hisz a keresztemben.

Azok, akik hisznek benne, övék az Isten országa.

Ezért válj a halál keresőjévé, ahogyan a halott az élet keresője.

Amit keresnek, feltárulkozik az előttük.

És mi van ott, ami rájuk tartozik?

Amikor a halál felé fordulsz, megmutatkozik az a te választásodnak. Az igazat mondom neked, nem lesznek megváltva azok, akik félnek a haláltól.

Azoké az Isten országa, akik felajánlják magukat a halálnak.

Legyél jobb, mint én, válj a Szentlélek fiához hasonlóvá.”

Jézus arról beszél, amit a jógik nirvikalpa szamádhinak neveznek, amiben a jógi feloldja az egóját és teljes egyesülésben van az Istennel.

Én és az Atyám egyek vagyunk.

Ebben a szamádhiban a jógi a mély meditatív gyönyör állapotában leállította a szívet, légzést és emésztőrendszert.

Ezt csinálta Jézus a sivatagban 40 napon keresztül.

Az energiaközpontok vagy csakrák a gerinc tövétől kezdődnek, és felfelé haladnak a fej tetejéig.

A gerinc kígyóra emlékeztet, és ahogyan Mózes felemelte a kígyót vagy Kundalínit a sivatagban, nekünk is úgy kell tennünk.

Jézus vándorlásról vagy reinkarnációról beszél, éppen a Bibliában. Az 1. Királyok 19.-ben áll: „Egy hang megszólította, ezekkel a szavakkal: 'Mit csinálsz itt, Illés?' Azt felelte:

'Emészt a buzgalom az Úrért, a Seregek Istenéért, mert Izrael fiai elhagytak, oltáraidat lerombolták, prófétáidat meg kardélre hányták, és most nekem is az életemre törnek.'

Az Úr azonban azt mondta neki: 'Menj, fordulj vissza és vedd utadat Damaszkusz pusztasága felé! Aztán menj ... és Elizeust, Safát fiát, Abel-Melochából kend fel magad helyett prófétává.'

Amikor onnét elment, találkozott Safát fiával, Elizeussal.

... Illés odament hozzá és rávetette köntösét.

Elizeus Illés után szaladt és így szólt: 'Engedd, hadd adjak előbb búcsúcsókot apámnak meg anyámnak, aztán követlek.' ... Aztán elindult, Illés a nyomába szegődött, és a szolgája lett.”

Illés, vagyis Keresztelő Szent János volt Elizeusnak, vagyis Jézusnak a guruja egy korábbi inkarnációban.

Máté 17.5 -ben azt írja: "Amíg beszélt, hirtelen fényes felhő borult rájuk, s a felhőből szózat hallatszott: 'Ez az én szeretett Fiam, akiben kedvem telik, őt hallgassátok!'

Ennek hallatára a tanítványok arcra borultak, s igen megrémültek.

A hegyről lefelé jövet Jézus rájuk parancsolt: 'Ne szóljatok a látomásról senkinek, amíg az Emberfia föl nem támad a halálból!'

A tanítványok megkérdezték: (ha te vagy a próféta) 'Miért mondják az írástudók, hogy előbb Illésnek kell eljönnie?'

Így felelt: 'Illés ugyan eljön és helyreállít mindent, csakhogy én azt mondom nektek: Illés már eljött, de nem ismerték fel, úgy bántak vele, ahogy akartak.

Így szenved majd tőlük az Emberfia is.'

Ekkor a tanítványok megértették, hogy Keresztelő Jánosról beszélt nekik." Egy pillanatig se gondold, hogy amit Jézus elért, arra te nem vagy képes.

Jézus maga mondta János 14.11-ben: „Higyjetek nékem, hogy én az Atyában vagyok,

és az Atya én bennem van; ha pedig nem, magokért a cselekedetekért higyjetek nékem.

Bizony, bizony mondom néktek: A ki hisz én bennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, a melyeket én cselekeszem; és nagyobbakat is cselekszik azoknál; mert én az én Atyámhoz megyek.”

A keresztény vallás egyik hibája az, hogy istenítik Jézust, és piedesztálra emelik.

A valóságban pedig a tanításait kellene piedesztálra emelni.

Azt mondják, hogy Jézus az Isten fia és egy szűz anyától született.

Hogyan vágyhatnánk rá, hogy olyanok legyünk, mint ő?

De Jézus eredetileg csak egy közönséges ember volt.

Ami Jézust olyan naggyá tette, az, hogy teljesen kifejlesztette a tudatát, és a legnagyobb jógik egyikévé vált, akit a világ valaha ismert.

Nem azért született tökéletesnek, mert Isten fia volt.

Mi mindnyájan Isten fiai és lányai vagyunk.

Tökéletesnek született előző életében Elizeusként végzett spirituális munkája miatt.

A mi végzetünk olyanná válni, mint Jézus.

A Mennyek országa egyaránt ott rejtőzik minden emberben.

A te inkarnációd, és Jézus tanításainak a célja ezen a földön az, hogy lehetővé váljon a krisztusi tudatosság elérése számodra.

Hazugsággal etettek minket, hogy a mennybe vagy a pokolba kerülünk, attól függően, hogyan éltük az életünket.

Jézus nem ezt tanította, Lukács 17.20-ban az áll: "Megkérdeztetvén pedig a farizeusoktól, mikor jő el az Isten országa, felele nékik és monda: 'Az Isten országa nem szemmel láthatólag jő el.

Sem azt nem mondják: Ímé itt, vagy: Ímé amott van; mert ímé az Isten országa ti bennetek van.”

A mennyei királyság itt és most van.

Ám addig, ameddig a testtudatosságodon keresztül élsz, pokolban vagy.

De amikor aktiválod a Kundalínidet és felnyitod a csakráidat, és a világot a harmadik szemeden keresztül tapasztalod, akkor a mennyben tartózkodsz, vagy az Istennel egyesülsz.

Amikor az ember elveszíti az útját, az Isten egy prófétát küld, hogy megsegítse őt újra visszatalálni az útra.

Jézusnak nem kellett újra elszenvednie a test hamis kettősségét.

Neki is volt már egy spirituális születése Elizeusként, ahogyan Keresztelő Szent Jánosnak is volt Illésként.

Mindkét nagyszerű lélek egyszer olyan volt, mint mi.

Vétkesként azt hitték, hogy a test voltak.

Szóval vallást akarsz gyakorolni, és az Istent imádni, vagy jógát, ahogyan Jézus tanította, és megtapasztalni az Istent?

Az iskolában azt tanítják, hogy a majmoktól eredünk, és csak a hülyék, akik a tudományhoz nem értenek, hiszik azt, hogy teremtve lettünk.

Amikor megérted a jóga tudományát,

vagy ami még lényegesebb, amikor gyakorlod azt, észleled, hogy az elméd, gondolataid és érzékszerveid hozzák létre azt a hamis világképet, amit tapasztalsz. Az igazság az, hogy most, ebben a pillanatban egy vagy az Istennel.

A gondolataid rezgései által van a tudatod a testbe zárva.

Ki hiszi el azt, hogy ha veszünk egy néhány ásvánnyal összekevert vizes oldatot, akkor az villámcsapásoknak kitéve élő, tudatossággal rendelkező organizmusnak ad életet?

Minél többet tanulmányozod a tudományt, annál nyilvánvalóbbá válik, hogy egy intelligens erő alkotott minket.

Ha el akarod nevezni ezt az erőt Allahnak, Ré-nek, Istennek, Krishnának vagy bármi másnak, annak nem kellene vitaalapként szolgálnia.

Az a gondolat, hogy valamilyen csoda folytán teremtő nélkül keletkeztünk, olyan, mint azt gondolni, hogy át tudnánk küldeni egy tornádót egy roncstelepen, és az valahogyan létrehozna egy Boeing 747-t, amely képes gondolkodni. Kezdetben csak Isten volt, és Isten egyedül, így hát minden az Istenből keletkezett.

A nagy szent Jógananda kijelentette, hogy az isteni tudat = emberi tudat plusz gondolat.

A gondolataink okozzák, hogy a tudatunk nem az Isten-tudattal azonos szinten rezeg, és ezzel megteremti a testtudatot.

Ez okozza a kettősség érzését, és azt a hiedelmet, hogy elválasztottak vagyunk az Istentől.

Zsoltárok könyve 46.10: „Csendesedjetek és ismerjétek fel, hogy én vagyok az Isten!”

Egy jó metafora az, hogy Isten olyan, mint az óceán, te pedig az óceán vize, ami őbenne úszik, csak te be vagy zárva egy üvegbe, és annak ellenére, hogy úszol benne, és körülvesz az Isten, mégis van egy elkülönültség.

A metaforában az üveg jeleníti meg a testedet, a testtel való azonosulás okozza az elválasztottság érzését, azt hogy amire vágysz vagy amire szükséged van, az rajtad kívül található.

A valóság az, hogy bármi, amit tapasztalsz, semmi több, mint egy elektromos érzet,

amit az érzékszervek vesznek fel, és a testben értelmeződik.

Te mindig a saját tapasztalatod vagy.

A tested tudatossága által tapasztalsz boldogságot vagy szomorúságot, attól függően, hogy az elme hogyan értékeli az elektromos érzetet, amit közvetítettek felé.

Az egy ostoba módja az életnek, amikor az elme csapodár természete dönti el az érzelmeket helyetted.

Az elme, természete szerint, vágyakat keltő gyárként működik.

A vágyak vég nélkül termelődnek, és csak átmeneti haladékot kapsz, amikor kielégítesz egyet.

Aztán az elme megnyugszik egy rövid időre, és ekkor érzed a valós természetedet,

ami a szeretet, béke és boldogság.

Azonban, sajnálatosan az elme ilyenkor azt érezteti veled, hogy azért érzel így, mert kielégítetted az egyik vágyát, miközben a valóság az, hogy végre az igazi természetedet érzed, amit az elme elzár tőled a testtudatosságával és vágyaival.

Amikor az elme újra munkához lát, a tudatosság vagy boldogság e rövid pillanatát egy földi tapasztalatnak tulajdonítja, és ezáltal megteremti a vágyat arra, hogy ezt az érzést újra átélje.

Tulajdonképpen minden vágyad egy késztetés arra, hogy megtapasztald az igaz természetedet, az istenit magadban. Miután kielégítesz egy vágyat, és átmeneti boldogságban részesülsz, az elme újabb vágyat, kívánságot kreál, és az értelmetlen hajsza kezdődik előröl.

Mindannyian tudjuk, hogy ez a játék hogyan ér véget, hiszen a test a tudatnak egy átmeneti menedéke.

Végül a testtel való azonosulás mindenki számára véget ér, nem számít, hogy milyen áldásos a fizikai élete valakinek, vége szakad az öregedéssel járó hanyatlásban.

Jézus Sátánnak, ördögnek vagy Lucifernek hívta az elmét, ezek mind metaforák. Nem léteznek.

Istennek nincsen ellentéte.

Ez Máté evangéliumából 16:21 való: “Ettől fogva kezdé Jézus jelenteni az ő tanítványainak, hogy néki Jeruzsálembe kell menni, és sokat szenvedni a vénektől és a főpapoktól és az írástudóktól, és megöletni, és harmadnapon föltámadni.

És Péter előfogván őt, kezdé feddeni, mondván: 'Mentsen Isten, Uram! Nem eshetik ez meg te véled.' Ő pedig megfordulván, monda Péternek: 'Távozz tőlem Sátán, bántásomra vagy nékem, mert nem gondolsz az Isten dolgaira, hanem az emberi dolgokra.”

Miért tanítja a keresztény vallás azt, hogy ha nem követjük a badarságaikat, akkor pokolra kerülünk, és az örökkévalóságig a Sátán kínjaitól kell szenvednünk?

Jézus azt tanította, hogy az elménkben a test tudatossága a pokol, vagy még pontosabban, az ördög az elmének az érzelmi töltete, amit egóként ismerünk.

A valóság az, hogy mindaddig pokolban élünk, ameddig fel nem nyitottuk a csakráinkat.

Az elme valódi szerepe az, hogy közölje a tudattal, hogy mi történik a testtel.

Amikor az elmétől várod, hogy közölje, mi történik a testen kívül, tökéletlen, időnként téves információkat kapsz.

Az ágjá csakra vagy harmadik szem feladata, hogy ellássa a tudatot információval arról, hogy mi zajlik a testen kívül.

De amiért vétekre és egy tökéletlen testbe születtünk, a harmadik szemünk nincs nyitva.

Az egész életed során kizárólag az elmédtől kaptál információt, így az elme rászedett, hogy azt hidd, ez te vagy, ezek a te gondolataid, és az egyetlen út a boldogság megélésére az, hogy jóllakasd az elme testi vágyait.

Ez a vétek meghatározása.

Az a szó, hogy vétek, azt jelenti, hogy elvétetted a célt, tévedésben élsz.

Sok vallás kihasználja az emberek félreértéseit erről a fogalomról, úgy, hogy sanyargatják az embereket az elme testi vágyaiból felkeltett cselekedetek és gondolatok okozta bűntudat miatt.

A nagy szent Ramakrishna mondta: „Amikor a testben vagyok, úgy érzem magam, mint a hal, amely csapdába esett egy vödörben.

Amikor meditálok, úgy érzem, mintha valaki belehajította volna a vödröt a nagy Gangesz folyóba.”

A tapasztaláshoz, hogy eggyé olvadj az Istennel, fölül kell emelkedned az elméden, vagy még pontosabban, helyénvalóan kell működtetned a tested a nádik harmonizálása által - vagyis nyisd fel a csakráidat, és emeld fel a Kundalínid.

Ez fel fogja nyitni a harmadik szemed, és megengedi, hogy úgy tapasztald a világot, ahogyan az van, nem pedig az elme és az öt érzékszerv által teremtett máján (illúzión) keresztül.

Most menjünk bele, mi is az a Kundalíni, és mik a csakrák és a nádik.

A tested hét fő csakrából vagy energiaközpontból áll.

A testedben fel- és lejárva, könnyű érezni ezeket az energiaközpontokat.

Az első csakra a gyökércsakra vagy múládhára csakra, mely a férfiaknál a gát, a nőknél a méhnyak tájékán helyezkedik el.

Érezhetővé válik az anus (a végbélnyílás) erőteljes összeszorításával vagy szűkítésével, megtartva egy másodpercig, majd elengedve.

A második csakrád a szvádhisthána csakra, amely érezhető annak az izomnak az összehúzásával, melyet a vizelés megállítására használsz.

A harmadik csakrád a manipúra csakra, amely a has finom behúzásával és kitolásával érezhető.

A negyedik csakrád az anáhata és érezhető, ha kitolod a mellkasodat, és felidézel egy olyan pillanatot, amikor szeretetet éreztél.

Az ötödik csakrádat visuddhának hívják, és érezhetővé válik, ha visszahajtod a nyelvedet a szájüreg hátulja felé, és figyelmedet a nyelvedre fordítod.

A hatodik csakrád az ágjá vagy harmadik szem, és érezhető, ha a pontra koncentrálsz a két szemöldök közötti területen.

A hetedik csakra a szahaszrára, és érezheted, ha a fejed tetejére koncentrálsz.

A jógának három fő része van: az ászanák vagy fizikai pózok, a pránajáma vagy légzőgyakorlatok, és a meditáció.

Az ászanák fő célja a csakrák felnyitása.

További előnyökkel szolgálnak, hogy a testednek erőt, hajlékonyságot és állóképességet adnak, amik később szükségesek lesznek a hosszú időtartamú meditációhoz.

A pránajáma célja, hogy kiegyensúlyozza a nádikat, vagyis a test elektromos rendszerét, és felébressze a Kundalínit.

Végül, a meditáció azért szükséges, hogy felemelje a Kundalínit, és eljuttasson a szamádhi különböző fokozataiba, vagy az Istenben való feloldódásba.

A legtöbb ember az egész életét úgy éli le, hogy nem tud semmit a test elektromos rendszeréről.

Még az orvosoknak sincs elképzelése, honnan ered ez az elektromosság, ami a testben található.

Kérdezz meg egy orvost, honnan ered az elektromosság, ami a szívedet hajtja, és üres tekintettel fogsz szembesülni.

A múládhára csakrából ered, és ezért nem képes senki élni a gerinc sértetlensége nélkül.

Ha a zsírok és szénhidrátok azok, amik az izmaidat mozgatják, hogyan lehetséges az,

hogy egy döglött béka lábát képes vagy egy kis elektromossággal ingerelve mozgatni?

Minden élőlényben pránaáram folyik.

A prána az elektromosság apró szikrái, amiket kis fényszemcsékként láthatsz a levegőben táncolni.

Egy krumpliban lévő prána fel tud gyújtani egy lámpát, ha hozzáerősítesz elektródákat.

Főzz meg egy burgonyát, és tönkreteszed az életerőt, és ez többé nem lesz lehetséges.

Ugyanez az életenergia áramlik a mi testünkben is.

Sajnos, nekünk ez az erő nem áramlik egységesen a testünkön keresztül, mert mentálisan kiegyensúlyozatlanok vagyunk.

Az idő egyik felében az agy jobb fele kap több energiát, mint a bal oldal, és fordítva az idő másik felében.

Ez mentális ingadozást okoz, vagy gondolatokat, amelyek a testtel való azonosulást eredményezik, és ez vezet el a hamis kettősséghez.

Korábban már idéztem Jóganandától: "Az isteni tudat = emberi tudat plusz gondolat." A Biblia így szól: "Maradj nyugodt és tudd, hogy én vagyok az Isten."

És mégis, hogyan lehetséges ez, ezzel a folytonos mentális kiegyensúlyozatlansággal?

Amikor Jézus azt mondta, hogy az egyetlen út az Atyához rajtam keresztül vezet, nem arra utalt, hogy higgyünk benne.

Azokra a gyakorlatokra utalt, amelyeket tanított.

Amikor Jézus azt mondta, hogy nem szolgálhatod Istent és Mammont, megint csak azt magyarázza, hogy nem lehet egyszerre testtudatosságod és Isten-tudatosságod.

Ameddig fogadod a szenzoros érzékeléseket, addig vannak gondolataid.

Ameddig azonosítod magad a testeddel, addig vannak vágyaid, és így gondolataid is.

Honnan jönnek ezek a gondolatok? Mi okozza őket?

Ha ez valóban te vagy, illetve ezek a te gondolataid, akkor miért nem tudod őket megállítani?

Az emberi test úgy van megalkotva, hogy elektromosság folyjon keresztül a központi idegrendszeren, vagy jóga nyelven szólva, a szusumnán.

De amiért vétekre születtünk, és egy olyan testbe, amely nem funkcionál megfelelően,

dugulások vannak a csakráinkban, és ez megakadályozza ezt a folyamatot.

Így hát ahelyett, hogy az elektromosság felfelé áramolna a központi idegrendszeren, vagyis szusumnán, váltakozva halad felfelé a paraszimpatikus idegrendszeren, mely jóga nyelven idá nádiként ismert, illetve a szimpatikus idegrendszeren, ami a pingalá nádi, és ez pedig elektromossággal látja el agy jobb és bal részének különböző szintjeit.

Meg tudod állapítani, hogy mikor melyik oldali nádi domináns azáltal, hogy befogod az egyik orrlyukadat, és megpróbálsz lélegezni a másik oldalon.

Majd zárd be az ellenkező orrlyukat, és lélegezz a másik orrlyukon keresztül.

Normálisan az egyik orrlyukat találod teljesen nyitottnak, míg a másikat kissé zártnak.

Ez a kép tisztán mutatja azt a bőrképződményt (lebenyt), amely az orrkagylók területét fedi, és szabályozza, hogy a prána többsége melyik oldali nádin keresztül áramoljon.

Jézus, az ő híres előadásában, amely Hegyi beszédként ismert, arról a jógatechnikáról tesz említést, amely a nádik kiegyenlítéséről szól, ami által a prána egyenletesen áramlik az agyba.

Ez a technika az úgynevezett khecsari mudra.

Máté 7.13-ban Jézus azt mondja: „A szűk kapun menjetek be!

Tágas a kapu és széles az út, amely a romlásba visz - sokan bemennek rajta.

Szűk a kapu és keskeny az út, amely az életre vezet - kevesen vannak, akik megtalálják.”

Ez egy másik nagyon széles körben félreértelmezett idézet a Bibliából, amit Jógananda elmagyaráz a könyvében, a Krisztus második eljövetelében.

Jógananda azt írja: “Jézus a közeli tanítványait burkolt metaforákkal szólította meg.

A 'szűk kapu' és 'keskeny út' arra az átjáróra utal a finom asztráltestben a gerinc tövénél, amely az asztrális gerinc keskeny, rendkívül finom járatába nyílik, amelyen keresztül az élet és a tudat felfelé halad a spirituális észlelés magasabban fekvő agyi-gerincvelői (központi idegrendszer) központjaihoz.

Ez az egyetlen út Isten megvalósításához és a vele való egyesüléshez.”

A nagyszerű szent Rámakrishna így mondta: "A mennyei istennő felfelé jön, a nyelv hátrahajlik."

Jézus és a nagy szentek a khecsari mudráról beszélnek.

Ez itt a khecsari mudra.

Amikor a nyelved a szádban nyugszik, az a széles kapu, ám amikor felhelyezed az orrgarat területére, akkor bejutsz a szűk kapun, és végül keresztülmész a keskeny átjárón,

egészen a 10. kapuig. Nemileg egy fél vagy az egészből, de spirituálisan teljes egész.

Mindkettővel rendelkezel ...a fallosz a nyelved, és a jóni (női nemi szerv) az orrgarat.

Ez az, amire Jézus utalt, amikor a nászteremről beszélt.

Fülöp evangéliumából: „az Atyának, aki felkente a fiát, és a fiúnak, aki felkente az apostolokat, és az apostoloknak, akik felkentek minket.

Az, akit felkentek, birtokában van mindennek.

Birtokában van a feltámadásnak, a fénynek, a keresztnek, a Szentléleknek.

Az Atya adta neki ezt a nászteremben; és ő elfogadta azt (az ajándékot).

Az Atya a fiúban volt, és a fiú az Atyában.

Ez a Mennyek országa.

Azok, akik különválasztottak, egyesülnek.

Mindenki, aki belép a nászterembe, meggyújtja a lángot.”

A mudra célja az energiaáramlás átirányítása a testben.

A khecsari mudrát áldásos hatásai miatt a mudrák királyaként tartják számon.

Az első számú:

Az a képesség, hogy leállítja a légzést, ami jelentős mértékben lecsendesíti az elmét.

A második: Zárja az elektromos áramkört, ami a gerincet az agyhoz kapcsolja.

Hármas számú: Lehetővé teszi a szádhakának (spirituális törekvő), hogy egyensúlyba hozza a nádikat, aminek eredményeképpen a test elektromos energiája felfelé haladhat a szusumnán vagy brahmin nádin.

Négyes számú: Lehetővé teszi a szádhakának, hogy dörzsölje az idegközpontot, ami a dháranához vagy egyhegyű elméhez vezet.

Ötödik: Aktiválja a Kundalínit vagy kioldja a csomót a múládhára csakrában.

Hatodik: Lehetővé teszi a szádhakának, hogy nyomást gyakoroljon az idegközpontra, ami lekapcsolja az összes érzékszervi érzékelést.

Hetes számú: Lehetővé teszi a szádhakának, hogy igyon a fiatalság forrásából, avagy Artúr király Szent Gráljából.

Az agy által előállított folyadék elnyelése, ami ayahuascaként, amritaként vagy DMT-ként is ismert, a nyelv által választja el a tudatot az elmétől.

Ez a tej és méz földje. - Ez így egy szép kis lista.

Beszéljünk róla egyesével.

Egyes számú: a khecsari mudra megadja a képességet a lélegzet megállítására, ami jelentősen lecsendesíti az elmét.

A képesség a lélegzet megállítására, azt mondod, hogy lehetetlen - az ember meghalna, ha a légzése leállna.

Azt hiszed, hogy lélegeztél, mialatt az édesanyád hasában voltál?

Azt mondod, hogy az más, hiszen az édesanyád táplált téged oxigénnel.

Meglepne, ha tudnád, hogy a levegő, amit belélegzel 21% oxigént és amit kilélegzel 17% oxigént tartalmaz? Továbbá, szén-dioxid formájában is lélegzel ki oxigént.

Ha az oxigén olyan fontos, miért lélegzel olyan jelentős mennyiséget ki?

Észrevetted valaha, hogy amikor a víz alatt úszol egy percig, majd feljössz levegőért, az első dolog, amit teszel az, hogy kilélegzel?

Nem belélegzel, hanem kilélegzel.

Úgy tűnik, hogy a test jobban el van foglalva azzal, hogy a szén-dioxidot kiürítse, mint hogy oxigénnel lássa el magát.

A nagy jógi Shivananda, aki orvos is volt, azt tanította, hogy azért lélegzünk be, hogy pránát vagy energiát nyerjünk a kinti levegőből a tüdőnkbe, ami aztán szét tud áramolni a testben.

Ha veszed a légzőrendszert, megfigyelheted, hogy egy Y felső végén lélegzünk ki és be, ahol a száj és az orrjárat helyezkedik el felül, a tüdő pedig alul.

A nyomást követő vákuum, ami a rekeszizom összehúzódásával, majd elernyedésével keletkezik, okozza a légzés turbulenciáját, összekeverve a kiáramló és beáramló levegőt.

Ez a turbulencia egy nagyon kevéssé hatékony áramlási környezetet teremt ahhoz, hogy a test megszabaduljon a mérgező levegőtől, a szén-dioxidtól, és felvegye azt, amire szüksége van, pránát és oxigént.

Ez rengeteg felesleges munkát okoz a testnek.

Amikor a lélegzet leáll, a szén-dioxid egy áramlást hoz létre, ami békésen csordogál kifelé a testből.

Az egyenes gerinc, enyhén behúzott állal, lehetővé teszi, hogy ez az áramlás gyorsabban létrejöhessen.

Csak egy felületes pillantás a szaglószervi ábrára, és megértheted, hogy a járatok úgy alakultak ki, hogy szétválasszák a bejövő levegőt a kimenőtől.

Ezt gyorsan igazolni lehet egy tíz másodperces kísérlettel.

Figyeld meg, honnan jön a levegő, amikor kilélegzel és hova tart, amikor belélegzel.

A kilélegzés az orr felső kamráiból áramlik, ahol a szén-dioxid szedődik össze és a belélegzés az orr alsó kamráiba megy.

Természetesen az Isten alkotta ezt.

Így, amikor a rekeszizom felhagy az összehúzódással, a szén-dioxid egy csendes áramlatot formál, ami magától távozik a testből.

Amikor a nyelv megakadályozza, hogy a kiáramló levegő a szájba kerüljön, a levegő nem tudja stimulálni az idegeket a szájpadláson, amelyek elektromos jelet küldenek a rekeszizomnak az összehúzódásra.

A khecsari mudra véget vet a légzés adományának, amelyet a születéskor kaptál, amikor a doktor fejjel lefelé fordítva megütögette a hátadat és kipréselte a magzatvizet a tüdődből.

Második: Zárja az elektromos áramkört.

A khecsari mudra hozzákapcsolja a gerincet az agyhoz.

Van egy rés a gerincoszlop és az agy között.

Ez a rés egy területtel van áthidalva, amit agytörzsnek nevezünk, ezen a képen jól látható.

Mindnyájan hallottuk már, hogy az agyunknak csak egy kis töredékét használjuk.

Ezt az elképzelést sokan félreértik.

Valójában az agyad 100 %-át használod, s ez csak annyit jelent, hogy az elmének annyi a teherbírása vagy képessége, hogy egy időben csak az agy kis területét használja.

Azonban, amikor képes vagy felülemelkedni az elmén, akkor használhatod az agyad 100%-át egyidejűleg.

Ezt tudományos kísérletekkel demonstrálták, amikor jógikat monitoroztak mély meditációs állapotban, az úgynevezett szamádhiban.

Amikor figyelembe veszed, hogy minden egyes idegsejt a 100 milliárd közül kapcsolatban állhat 10 ezer másik neuronnal, információkat szolgáltatva a szinaptikus kapcsolatokon keresztül, nem szükséges nagy matematikai tudás annak a megértéséhez, hogy az agy kapacitásának 100%-os kihasználása nem a 10%-os felhasználás tízszeres növekedése, hanem egy exponenciális növekedés.

(Tehát egy drasztikus, hatványozott növekedés).

Ez mind jól hangzik, de pontosan mit jelent az, hogy felülemelkedni az elmén?

Mindent le kell kapcsolnod, ami energiával látja el.

Ebbe beletartoznak az összes érzékszervi észlelések, a légzőrendszer, a keringési- és az emésztőrendszer.

Nyugodj le és tudd, hogy "én vagyon az Isten".

A képet nézve tisztán láthatod, hogy egy rés látható a gerincoszlopban, amit áthidal az agy alsó területe.

Ezt néha hüllőagyként említik, ami a “küzdj vagy menekülj” elv alapján csak a túléléssel és a nemzéssel van elfoglalva, az étellel, a szexszel és azzal, hogy a legragyogóbb páva légy a világon.

Ez az, ahonnan az egónk és vágyaink erednek.

Mindenki törzsfőnök akar lenni, ékszerekkel díszítve, és ezek a vágyak addig folytatódnak, ameddig az energia keresztüláramlik ezen az agytörzsön.

A khecsari mudra gyakorlásával a nyelv úgy viselkedik, mint egy biztosíték, átirányítja az energiát a nyúltvelőtől a tobozmirigyhez.

Ezen a képen láthatod az elektromos áramlás eltérítésének az eredményét.

A nyelvcsap vezeti az elektromosságot, és felégeti a nyelvféket, ami az a szalag, amely odarögzíti a nyelvet a száj aljához.

Tisztán láthatod a kemény fehér hegeket, amelyek a khecsari mudra gyakorlása által

jelentek meg a nyelvem alatt.

A nyelvfék felégése lehetővé tette, hogy a nyelvem tovább és tovább haladjon az orrgarat felé, és végül felnyitotta a visuddha csakrámat.

A jóga célja az, hogy a tudatosságot vagy anáhata csakrát, hozzákapcsolja az ágjá csakrához a brahmin nádin keresztül, ami egészen fent található a szusumna központjában.

Magyarul ez a központi idegrendszerként ismert.

Ez összekapcsolja a lelkedet a Krisztus tudattal, ami lehetővé teszi számodra, hogy kapcsolatba lépj a kozmikus tudattal.

Nem szeretnéd, hogy az energia keresztülfolyjon a nyúltvelőn, mert az a testtudathoz vezet, amit Jézus úgy fejez ki, hogy Mammont szolgálod.

Azt szeretnéd, hogy az energia keresztüláramoljon a nyelven, egészen az agyalapi mirigyig.

Ez egy többfokozatú folyamat.

A nádiknak nyitva, kiegyensúlyozottan és megtisztítva kell lennie, így lassan, idővel a szusumna képessé válik a fokozatosan megnövekedett elektromosság szállítására.

Amikor az elektromosság elég erős lesz, a csakrák megnyílnak, és a nyelv végül átrepeszti a 10. kaput, lehetővég téve, hogy igyál a Szent Grálból vagy ízletes amritából.

Amikor ez az elektromosság stimulálja az agyalapi mirigyet, bőséges mennyiségű nektár termelődik.

Amikor a nektár bekerül a véráramba, beáll a szamádhi.

Ez a nektár elaltatja az agytörzset.

Egy lefegyverzett agytörzs meg tudná magyarázni a halálközeli tapasztalatokat, amelyeket az emberek átéltek, amikor a szívük megállt, és megtapasztalták a békét, szeretetet, melegséget, az isteni jelenlétet, stb.

Velük az történt, hogy a testük valóban meghalt, és az elektromosság nem folyt tovább az agytörzs felé.

Amikor a szívük újra elkezdett dolgozni, az érzékszervi észlelés visszatért, az energia továbbhaladt az agytörzsbe, majd a testtudat visszatért.

Pillanatnyi ideig tapasztalják a jógik által átélt szamádhi állapotát, mikor az elektromosságot elterelik az agytörzsből, stimulálva az agyalapi- és tobozmirigyet, ezzel előállítva az amritát.

... Az agyi területeket vizsgáló kutatás a következő információt tárja fel: A nyúltvelő az agytörzs alsó területe, amely összeköti az agy fejlettebb területeit a gerincvelővel, a felső területe pedig a híd.

A nyúltvelő tartalmazza a szív-, légző- és vázomotoros központokat, és olyan automatikus és akaratlagos funkciókért felel, mint a szívritmus és a vérnyomás, a szimpatikus és a paraszimpatikus idegrendszer.

A híd az agytörzs része, amely összeköti a nyúltvelőt és a thalamust.

A híd olyan magokat tartalmaz, amelyek jeleket továbbítanak az előagytól a kisagy felé,

emellett olyan magokkal is rendelkezik, amelyek elsődlegesen az alvással, légzéssel, nyeléssel, vizelettartással, hallással, egyensúly-érzékeléssel, ízleléssel, szemmozgásokkal, arckifejezéssel, arcfelismeréssel és testtartással foglalkoznak.

A thalamus (magyarul látótelep) az agytörzs tetején foglal helyet, pontosan a híd felett, közel az agy központjához, idegrostokkal az agykéreg felé ágazva mindenféle irányban, de a thalamusnak többféle funkciója van.

Talán úgy lehetne elképzelni, mint egy információs kapcsolótáblát.

Széles körben úgy vélik, hogy úgy viselkedik, mint egy relé kapcsoló az agykéreg és a különböző kéreg alatti területek között.

Nevezetesen minden érző hálózathoz tartozik egy thalamusban lévő mag, mely szenzoros (érző) jeleket kap és továbbít a kapcsolódó elsődleges kéregi állományhoz.

A thalamus aktív maradna a khecsari negyedik stádiumában is, csak az elektromos jeleket a nyelvből fogadná, az érzékszervek helyett.

Figyeld meg, hogy az agytörzs az érzékekről, légzésről és keringésről szól.

Pont azokról, amiket le kellene állítanunk, hogy elérhessük a nirvikalpa szamádhit.

Amikor a légzés leáll, az elme egy része is leáll.

Amikor a légzés leáll, az időalapú valóság is leáll.

A múltról és a jövőről alkotott gondolatok így csak akkor jelennek meg, ha határozott törekvéssel összpontosítasz rá.

Ha le tudod állítani az érzékszerveket, megérkezel a szamádhiba vagy ürességbe.

Amikor felemeled a Kundalínit a brahmin nádin keresztül, az energia a szahaszrára felé halad, és megtörténik a megvilágosodás.

A kulcs az, hogy hova és hogyan irányítod az elektromos áramlást a testedben.

A Mejda című könyvből, amely Jógananda korai életéről szól: A Kriya gyakorlása alatt a prána (és ezért az elme vagy tudat) visszahúzódik az érzékszervektől, és áthatol a központi idegrendszer csakráin, mintha felfelé lenne húzva, és megállapodik a szusumna tetején.

A khecsari mudra gyakorlásával az isteni életáram elvonja a pránát az érzékszervektől a gerincbe,és a csakrákon keresztül felfelé vezeti a vaisnavarába

(Egyetemes Lélek), egyesítve a tudatot a Lélekkel.

Ezáltal az egész test spirituálisan energetizált.

Ennek eredményképpen egy látható ragyogás sugározhat ki a testből.

A jóga célja az agytörzs megkerülése, vagy az elmén való felülemelkedés.

Tulajdonképpen Jézus azt mondta Máté 6.22-ben, hogy az elektromosság a testben képes áramolni, vagy a két út közül az egyiken haladni, a mennybe vagy a pokolba.

Amikor a szemed az egyetlen (a harmadik) szem - vagy más fordítás szerint a szemed tiszta vagy jó -, akkor az elektromosság az ágjá csakrába vagy harmadik szembe áramlik.

Amikor viszont az elektromosság az agytörzsön keresztül folyik, akkor a fizikai szemeiddel látsz.

Az egyik út a testtudatosságot okozza, a másik az Isten-tudatosságot.

Hármas: A kheacsari mudra lehetővé teszi a szádhakának, hogy egyensúlyba hozza a nádikat, ami által az elektromosság folyhat felfelé a szusumnán vagy brahmin nádin.

Jézus mondta Tamás evangéliumában: „Ha ketten egy és ugyanazon házban megbékélnek egymással, akkor ők azt mondják majd a hegynek: 'Menj odébb', és az odébb fog menni."

Ahogyan azt korábban mondtam, három fő nádi található a testedben, amelyben elektromosság folyik: A központi idegrendszer, mely a jóga nyelvén úgy ismert, mint szusumná nádi, a paraszimpatikus idegrendszer vagy idá nádi, és a szimpatikus idegrendszer vagy pingalá nádi.

Amikor érzékszervi tapasztalásod van, akkor az elektromosság két különböző rendszeren keresztül folyik a testedben, a paraszimpatikus idegrendszeren, az idá nádin, valamint a szimpatikus idegrendszeren, a pingalá nádin át.

Az idá nádi felelős azért, hogy elmondja, mit tapasztalsz.

A pingalá nádi felelős a „küzdj vagy fuss” válaszért, ezért nem vesztegethet időt arra, hogy megpróbálja kitalálni, hogy mit tapasztalsz, mert az lehet, hogy életveszélyes lenne.

A pingalá az elektromos érzetet keresztüljuttatja a már korábban tapasztalt benyomásaid lajstromán.

Ha veszélyesnek tűnik, azonnal végrehajtja a megfelelő testi reakciót.

Az azonos tapasztalatokból keletkező két jelnek az összehangolása okozza a gondolatokat vagy vibrációt.

Gondolj csak bele, hogy reagál a tested, amikor egy éles hangot hall. Kétféle reakció van: az egyik felkészíti a testet az akcióra, mialatt várakozik az utasításokra.

Ha fájdalommal jár, úgy mint egy forró kályhát érinteni, a szimpatikus idegrendszer kezdettől felerősödik, még mielőtt parancsot kapna a paraszimpatikus idegrendszertől.

Ameddig az ágjá csakra nincs felnyitva, a világot ezen a két rendszeren keresztül tapasztalod,

ami testtudatot okoz.

Ameddig az energia túlnyomórészt az idá vagy pingalá nádin keresztül áramlik, az agyad kiegyensúlyozatlan állapotban van, és addig a testtudatban maradsz.

A légzés pránát szállít a testbe, így okozza ezt a kiegyensúlyozatlanságot.

Ahogy már korábban mondtam, Swami Shivananda azt tanította, hogy nem az oxigénért lélegzünk.

Azért lélegzünk, hogy prána vagy a levegőből származó elektromosság jusson a tüdőkbe.

A test pozitív töltéssel látja el az összes anyagot, amit belélegzel a jobb orrlyukon keresztül, és negatívval tölti fel az összes pránát, amit a bal orrlyukon keresztül lélegzel.

A pozitív prána bekapcsolja a szimpatikus idegrendszert, vagy jógi terminológia szerint a pingalá nádit; és a negatív prána bekapcsolja a paraszimpatikus idegrendszert, vagy idá nádit.

Ez a prána lefelé halad a múládhára csakrához, és attól függően, hogy aktuálisan melyik nádi van túlsúlyban, elkezdi megforgatni a csakrákat jobbra vagy balra, annak függvényében, hogy melyik orrlyuk biztosítja a levegő túlnyomó részét.

Amikor a test polaritása megváltozik, és az orrlyukakban megcserélődik a dominancia, a csakrák forgása először lelassul, majd leáll, és végül megváltoztatja a forgás irányát.

A jóga terminológiában nem fontos, hogy a csakrák melyik irányban forognak, mert ameddig a csakrák forognak, a prána a külső világ tapasztalására van használva.

Ha elég hosszan egyensúlyba tudod hozni a polaritást, úgy hogy a múládhára csakra forgása leálljon, a csakra megnyílik a prána előtt, ami elkezd felfelé áramolni a központi idegrendszeren.

Ezzel befelé irányul a tudatod, és elkezdődik a spirituális utazásod.

A légzéstechnika gyakorlása, ami nádi sódhanaként vagy anuloma vilomaként, váltott orrlyukú légzésként ismert, kiegyenlíti az idá és pingalá nádikat.

Így az elektromosság elkezd felfelé áramolni a szusumnán.

Amikor a nádik egyensúlyban vannak, az orrlyukak megnyílnak és kitágulnak.

Sokan gyakorolják ezt a légzést a jógaórákon, az ujjukat használva az orrjáratok elzárásához, ami kényelmetlen és zavaró.

Ellenben belsőleg használva a nyelvet ugyanerre, sokkal kevesebb fáradsággal jár.

Ez a nyelv orrgaratra való feltapasztásával érhető el.

És az orrjáratok közül az egyiket lezárja, mint egy parafadugó az üvegben.

A belső fül, ami az Eustach-féle fülkürtöt öleli fel, fiziológiailag arra lett megalkotva, hogy segítsen oldalra forgatni a nyelvet.

Így az felfelé tud csúszni az orrkagyló területére, a 10. kapuig.

A khecsari mudra a következő témakörben lévő előnyökhöz szintén hozzájuttat, ami a négyes számú. Lehetővé teszi a szádhakának, hogy dörzsölje azt az idegközpontot, ami elvezet a dháranához vagy egyhegyű elméhez.

Az orrsövény tetején egy idegköteg található, érezheted, amint az elektromosság keresztülhalad a nyelven.

A nyelvcsap tulajdonképpen egy transzformátor, és arra használja ezt az elektromosságot, hogy felégesse a nyelvféket, ami lehetővé teszi, hogy a nyelv még mélyebbre hatoljon a khecsari mudrában.

A legtöbb embernek nehézségei vannak a meditálással, mert az elme és az érzékszervek úgy működnek, mint egy telefon, amely egyfolytában csörög, igénybe véve a figyelmet.

Amikor a nyelv kapcsolatot épít ki az orrsövénnyel, bizsergés érezhető, ami majdnem szexuális természetű.

Mindenki érezte már azt a bizsergető érzést, amit tüsszentés előtt érzel, de valamiért nem tudsz tüsszenteni.

És hirtelen tüsszentesz, amit egyfajta enyhülés és bizsergő érzés követ az orr felső területén.

A khecsari mudra lehetővé teszi, hogy ingereld ezeket az idegeket, amik ezt az érzetet adják.

Ez az érzés elvonja a figyelmet az elme érzékeiről és vágyairól, és csak arra a kapcsolatra összpontosítasz, amit a nyelved kelt.

Ötös számú: a khecsari mudra segít aktiválni a Kundalínit, vagy felnyitni a csomót a múládhára csakrában.

Ez egy nagy dolog, mert alapvetően arról beszélek, hogy van valami a testedben, ami annyira szunnyadó állapotban van, hogy nem is vagy tudatában.

Az életed során lehetett sejtésed a világ és a tested elektromos természetéről.

Például amikor a jógatanárom először mutatta meg nekem az elektromosság apró részecskéit, amint az óceán felett a levegőben úsztak.

Azonnal emlékeztem, és olyan nagy áhítattal néztem őket, mint egy kisgyerek.

Egy másik elbűvölő dolog volt, amikor a lábamat a szőnyeghez dörzsöltem, és aztán hozzáért a bátyámhoz az ujjam, és megrázta őt.

Amikor repülővel utazol és felhőkön mész keresztül, nézz ki az ablakon és látni fogod, ahogyan kis, fehér elektromos szikrák táncolnak mindenhol. Ez a prána.

Ez a testünkben lévő elektromos rendszer többnyire szunnyad, mert kiegyensúlyozatlan, és elzáródások vannak benne, ami nem engedi az energiát megfelelően áramolni.

A Biblia úgy hivatkozik ezekre az elzáródásokra, mint a hét pecsétre. Az érzékek arra vannak, hogy különböző energiákat vegyenek fel a világból.

A szagérzet nem más, mint ezek közül az energiák közül az egyik megérinti a szaglószervi idegeidet.

Az ízérzet az, amikor ezek közül az energiák közül az egyik megérinti a nyelvedet.

Rezgések érintik meg a füledet.

Fény érinti meg a szemet és energia ér hozzá a bőrödhöz.

Minden érzeted abból épül fel, hogy energia érinti a testedet egyik vagy másik formában, ami értelmet nyer belsőleg.

A Kundalíni felébresztése elnevezés arra vonatkozik, hogy felnyílik a csomó a muládhára csakrában, és felküldi az energiát a szusumnán keresztül, nem pedig ellenkezőleg, az idá vagy pingalá nádin halad felfelé.

Ahogyan ez a Kundalíni jógában működik, ki kell egyensúlyoznod a nádikat a nádi sódhana gyakorlattal, így a prána elkezd felfelé haladni a szusumnán.

A khecsari mudra megakadályozza, hogy a kiáramló levegő stimulálja a szájpadlás területén elhelyezkedő idegeket, amik a rekeszizomnak továbbítanak jelet az összehúzódásra.

A khecsari mudra gyakorlása lecsendesíti a rekeszizmot, így a múládhára több pránát áramoltat felfelé a szusumnán.

A dzsálándhára bandha bezárja a pránát.

És végül az uddijána bandha lehetővé teszi a prána egyesülését, ami begyújtja a Kundalínit.

A pránának vagy elektromosságnak számos formája van a testben.

A mahábandhaként ismert gyakorlat begyújtja a Kundalínit.

A maha szó nagyot jelent, a bandha pedig zárat.

Mahábandha annyit jelent, hogy nagy zár, ami három bandhát foglal magába.

Múla bandha, uddijána bandha és dzsálándhára bandha.

Múla bandha a gát vagy medencefenék izomzatának összehúzódása.

Az uddijána bandhánál távozik az összes levegő a légzőapparátusból és a has befelé-felfelé húzódik vákuumot létrehozva.

A dzsálándhára bandhánál a fej lefelé hajtva, így az áll hozzáér a szegycsonthoz, bezárva a pránát.

Ennek a három bandhának és a khecsari mudrának a kombinációja feléleszti a Kundalínit. Hatodik: A khecsari mudra lehetővé teszi a szádhakának, hogy nyomja az idegközpontot, leállítva az összes érzékszervi figyelmet.

Az orrkagyló felett található egy idegköteg, ahol a szemek, fülek, orr és száj érzékszervi észlelései áthaladnak.

Amikor a khecsari gyakorlásban előrehaladott vagy, nyomást tudsz gyakorolni erre a csontra, ami az idegköteg kompresszióját okozza, és leállítja az agytörzs felé érkező összes idegi jelet.

Azáltal, hogy az agytörzs nem kap elektromos stimulust, az elme leáll, és a tudatosság felszabadul.

Jóga nyelven ezt szamádhinak nevezik.

Láthatod, ahogyan az a csont, amire nyomást gyakorolsz kinyúlik, mint egy ugródeszka, és a csont amire támaszkodik, képes meghajolni, lehetővé téve a kompressziót.

Hetes: A khecsari mudra lehetővé teszi a szádhakának, hogy igyon a fiatalság forrásából, vagy Artúr király Szent Gráljából.

Az a folyadék, amit az agy állít elő, és ebben a kupa-szerű csontban tárolódik, az esőerdők sámánjai számára úgy is ismert, mint ayahuasca, a jógik amritának, a nyugati tudósok pedig DMT-nek nevezik.

Ez a folyadék elválasztja a tudatot az elmétől.

Tamás evangéliumában hangzik el, hogy Jézus csecsemőket látott, akik szoptak.

Azt mondta a tanítványainak, hogy „E szopós kicsinyek hasonlítanak azokhoz, akik bemennek a királyságba."

(Arra utalt, hogy a khecsarival hozzájutunk az amritához.)

Amikor a nyelv általi stimulus hatására, az agyalapi- és a tobozmirigy rendre fehér és sárga folyadékot állít elő, és amikor ezek keverednek, olyan kémiai vegyület keletkezik, amit a nyugati tudomány DMT-nek hív.

Ezt a vegyületet a töröknyereg (sella turcica) tárolja, amely egy kupaszerű csont, mely tartalmazza az agyalapi mirigyet, és szépen kifejezve a fiatalság forrásaként, vagy Artúr király Szent Gráljaként ismert.

Ez a folyadék szó szerint leállítja az elmét, és felszabadítja a tudatot, hogy képes legyen megtapasztalni az igaz természetét, vagy az Istennel való egyesülést.

Amikor az elektromosság az agyalapi mirigy alatt áramlik, a mirigy elkezd vibrálni, ami által a tobozmirigy is rezgésbe jön, és együttesen termelik a bőséges mennyiségű folyadékot.

Amikor ezt a nedvet a nyelv felszívja, azonnali szamádhi áll be.

Ez a jóga célja a fizikai síkon.

Amikor Jézus 40 napig a sivatagban böjtölt, mély meditációs állapotban volt ennek a folyadéknak a segítségével.

A jógik amritának hívják ezt a folyadékot.

Ennek a folyadéknak a révén a szádhaka képes étel és ital nélkül létezni.

Minden betegség szertefoszlik, és visszatér a fiatalság.

Élhetsz a mennyben Isten-tudattal, vagy a pokolban testtudattal.

Ez a te döntésed.

Amikor a kígyó megkísértette Évát az almával az Édenkertben, Éva harapott egyet az almából, és hozzáférést nyert a tudás fájához a testtudattal.

Ez egy allegória volt a Kundalínire, ami az alsó csakrákban vagy pokolban lakozik.

A kígyó egy metafora a gerincre.

Az alma egy metafora a szexualitásra.

Amikor a Kundalíni a szex- vagy hasi csakrákban székel, mint egy állatnál, kizárólag a túléléssel, nemzéssel, szexszel és étellel vagy elfoglalva.

Amikor a Kundalíni felemelkedik a felsőbb csakrákba, a szív, torok, harmadik szem és korona csakrákba, a gondolataid döntően a szeretettel, intellektussal, istennel állnak kapcsolatban.

Amikor a csakráid nyitva vannak, hozzáférést nyersz az élet fájához, vagy az isteni tudáshoz.

A Teremtés 1.27-ben azt mondja: Isten az embert saját képére teremtette.

Ez nem azt jelenti, hogy Istennek két karja és két lába volt.

Ez azt jelenti, hogy Istennek ugyanúgy megvannak ezek a csakrái.

Ádám és Éva a bukásukkal belemerültek a testtudatosságba.

A döntés a tiéd.

Mibe akarod fektetni az energiádat?

Néhány kérdéssel szeretném zárni ezt a beszédet.

Miért takargatják a katolikus és keresztény egyházak Jézus legfontosabb tanításait?

Valaki tényleg elhiszi, hogy nem tudták, hogy Jézus hol volt 13-tól 30 éves koráig?

Miért tanítják az állami iskolákban azt az ostobaságot, hogy a majmoktól származunk?

Miért mosták át agyunkat és hitették el, hogy bárki, aki hisz a teremtésben, az szellemileg kifogásolható?

Az életben nincs evolúció, a tudatosság az ami fejlődik.

Bárki, aki érti a DNS-t, azt a tényt, hogy a teremtés tervének a tervrajza ott van sok millió sejted mindegyikében, azok tudják, hogy meg lettünk alkotva.

A DNS-t megértve értelmi fogyatékosnak kell lenned ahhoz, hogy az evolúciót elhidd. Miért ez az együttes erőfeszítés, amely el akarja rejteni előlünk az igazságot arról, hogy kik és mik vagyunk?

És a leglényegesebb: Hajlandó leszel egyszerű gyakorlatokat elvégezni 15 percben minden reggel és este, hogy elérd a megvilágosodást ebben az életben?

Ezeknek az inkarnációknak az egyikében muszáj leszel ezt megtenned.

Nem léphetsz be a Mennyek országába spirituális születés nélkül.

És Tamás evangéliumában, Jézus így mondta: „Engedd annak, aki keres, folytatni a keresést, ameddig nem talál.

Amikor talál, nyugtalanná válik.

Ha nyugtalanná válik, lenyűgözötté válik és uralni fogja az összeset.”

Ahogyan Jézus mondta János 14.12-ben: „Bizony, bizony mondom néktek: Aki hisz én bennem, az is cselekszi majd azokat a cselekedeteket, amelyeket én cselekeszem; és nagyobbakat is cselekszik azoknál; mert én az én Atyámhoz megyek.”

Valójában két párhuzamos világ van, amelyben élhetsz.

Annak hívod őket, aminek akarod, menny vagy pokol, az élet fája vagy a tudás fája, Istent szolgálni vagy Mammont, a csakráid vagy a tested, Isten-tudat vagy testtudat.

Van egy belső és egy külső világ.

Azt a vallást követed, amelyiket akarod, de csak egy út vezet az Atyához.

A valóság az, hogy mind az élő Atya fiai és lányai vagytok.

Az isten elveti a fény darabkáit, és megalkot minket, ahogyan egy növény elhullajtja a magvait.

Egy darabja vagy az Istennek. Isten vagy, aki egy bonyolult bújócskát játszik önmagával.

És addig fogod ezt a játékot folytatni, amíg fel nem nyitod a hét csakrádat.

Ez a te végzeted.

Az ebben a videóban található információk Mestereim tanításain alapulnak.

Yeshua ma Jézusként ismert.

magyar

 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A lyrai csillagmagok