Isten sem egy személy, csak testet öltött érzelem és fény rezgések.



Isten sem egy személy, csak testet öltött érzelem és fény rezgések.

Az is mondhat, leírva: "Nem vagyok más, mint te! Te is egy Interdimenzionális Szoláris teremtő erő Neutrínó vagy= I. S. T. E. N. " Én vagyok a te sejtjeidet alkotó erő és a sejtjeid kommunikálnak egymással, mint ahogy én most veled.
A sejtjeid vért és vizet használnak az élet fenntartásához. Ez meg is van írva, hogy vér és víz jött ki az oldalamból" Én és te is a mindenség sejtjét képezzük. Tehát én egy vagyok mindenkivel és mindennel.
A sejtek az élet kezdetétől változnak ahogy te sem vagy már egysejtű. Minden elemi részecske szerkezetében ott vagyok. Mikor érjük már meg, hogy nincs idő és nincs tér! Ha létezne mind kettő, akkor nem lenne lehetőséged elhagyni ezt a bolygót még álmodban sem.
Az elméd az, amely időkeretet ad a megéléseidnek, de egyszer ez az időkereted elfogy, mint amikor kiiszod a vizet egy pohárból. Szerinted az álomban hol vagy? Szerintem a nem tér és nem időben.
Egyetlen egy sejt részei vagyunk, az univerzum minden egyes darabkája benned megtalálható. Mindenki és minden isten része, egy tudattal és cselekvéssel bíró sejt a forrás energia maga.
Aki azt mondja neked, nincs kapcsolatod a forrásenergiáddal, az téved, hiszen onnan jöttünk ki és oda is térünk vissza minden egyes mélyálomban.
Azt hiszitek, hogy különállóak vagytok mindenkitől? Akkor még a duális elmétekben éltek, már régen nagyon rég meg lett írva: "Ne igazodjatok (többé) e világhoz, hanem változzatok meg ... átváltoztatni egy teljesen új személytelenné.
Újuljatok meg lelketekben és elmétekben, öltsétek fel az új embert, ezt írta Pál apostol. Te nem itt vagy soha, nem is voltál itt, csak, mint gondolati kivetítés, éled meg azt amit akarsz.
A mindenség, csupán egyetlen energia, egy forrás erő. Ez a forrás, vagy mondhatjuk erő, egyszerűen elvegyíti az elemeket, amelyek engem, téged alkotnak, csak nézd meg a periódusos rendszert Ezekhez az elemekhez hozzáteszek, vagy elveszek ebből a vegyületekből és módosítom a rezgési frekvenciáját. Ezt teszed te is percről percre, ha lehet ilyet mondani, mert nem létezik sem perc sem tér.
Egy őseredeti sejt vagyok, aki minden egyes élőlényben benne van. Nevezzük el ezt
/ szingularitásnak / ez a mindenség valamennyi létező eme alkímiája. "őslevesének receptje." Az elemeket a tudatos döntéseid vonzzák egymáshoz és közben az őseredeti lények, összesített energiája hat rá. A lényegben lelked is benne foglaltatik.
          Minden elemi részed tudattal rendelkezik. Szin tiszta cselekvő tudat vagy. A testet alkotó sejtjeid intelligensen cselekszenek. Csak nézd meg mi történik, ha megsértetted az ujjad? Sejtjeid tömkelege siet a segítségedre, hogy helyre hozza a keletkezett kárt. Sejtjeid mindig veled vannak, nem ellened, csak nem vagy tisztában ezzel. Mindent áthat ez az intelligens tudat, ez a te saját tudatod is.
         Minden egyes gondolatod, minden egyes sejtje, beszélget veled. Az agyi idegek sejtjei is, egy sejtet alkotnak. Erre mondtam: " Tm 7 És mondta: Az ember hasonlít egy bölcs halászhoz, aki kivetette a hálóját a tengeren; kihúzta azt a tengerből, és az kis halakkal volt teli. A bölcs halász talált köztük egy nagy, jó halat. Az összes kicsiny halat bevetette a tenger mélyére; zokszó nélkül a nagy halat választotta. Akinek van füle a hallásra, hallja!
         Minden egyes gondolatod befolyásolja a sejtjeid működését. Csak kérned kell, hogy gyógyíts meg magad, mert a saját orvosod te magad vagy. Mikor lent jártam köztetek, ezt is elmagyaráztam és még le is jegyeztétek. Mikor a legkipihentebb vagy szólj a sejtjeidhez és ők megteszik a" király parancsát" A király, a tudatod és minél tudatosabban cselekszel, annál világosabb lesz, mit akarsz " Zörgess és ajtó nyítattik "   
         Eljön az az egységben cselekvés, amikor azt mondod a testednek gyógyulj meg és azt fogja tenni. " Parancsolj a hegynek és az odébb megy " "A hegy a te problémád és a halmok a te aggodalmaid" "Ha te egy embertársadnak azt kívánod, amit én, az úgy lesz, mert kettő megáll az igazságban" A bolygótok minden egyes lénye egészséges lehetne, ha összhangban cselekednének, de a sejtjeid ez képesek megtenni, mert ez az alap teremtésük kódja. A test sejtjei akkor működnek harmonikusan, ha lelkeddel együtt haladnak a célja felé. A sejtek közötti kommunikáció, mindig összhangban akar cselekedni. De, akit ti Sátánnak neveztetek el, az a harmóniátlan gondolataitok tömkelege.
          Lelked nagyon is tudja ki ő és te is képes vagy tudatni az elméddel. Ez nem más, mint az őseredeti forrás lényegi energiája. A legapróbb energia részecske is, a sejt tudatod része. Vagyis a benned rejlő isten. A lényed legnagyobb titka, ha megérted magad is és mesteri szintre emelkedsz. Mindenben ott az intelligencia, akit én képviselek " az én " vagyis a te éned. Maga vagy az intelligencia, részecske formában, aki gondolatai által teremti meg testét, - ott a másik oldalon tetted, nem itt. Életed a mozgás, a mozgás, maga = élet, ez vagy te.
        Egyetlen egy vágyad van, hogy légy! Ez kifejez mindent, s ezt, a nagyobb erő rezgésre gyakorolt hatása idézi elő. Miért van az életetekben annyi rossz hatás, mert a gondolataitokat a külvilágra hangoljátok. Pedig te bent vagy és fent, amilyen vagy bent, olyan vagy kint. Egykoron mondtam: "Veled leszek; el nem hagylak téged, sem el nem maradok tőled." (5Móz. 31,8. ... soha nem hagysz el, és el nem távozol tőlem. (Zsid. 13,5.) Ez csakis azt jelentheti, hogy te és a vagyok egy. Mindenkor veled beszélgettem, amikor ébren vagy, vagy alszol, mindig ott vagyok " el nem távozom tetőled és el nem hagylak, mert féltőn szeretlek " Mindig amikor üres vagy, vágyak nélküli, akkor tudd, a vagyok = mindennel kapcsolódni. Mindent végig jártál velem, a teremtés kezdete előtt is léteztél velem. Ott vagy bennem, abban az intelligenciában, amit sokan fel sem fognak. Kérlek figyelj jól most, amit közlök: "minden létezőt magamba foglalok és az "én" a legerősebb mind közül" Mert csak az "ÉN" bír emlékezettel. Lelked minden egyes részecskéje, szándékkal bír, a szándék maga az akarat. Milyen formára "gyúrod " a teremtésed anyagát, csak tőled függ. Tested, elméd és lelked sugallatát követve, juttok el a belső mag részetekhez., ahol azt mondtam: "Az ajtó előtt állók és zörgetek " Tudod a világ végezete, nem a föld elmúlását jelenti, hanem az elméd képzeletének feloldását, benned oldódik fel minden anyagi részecske, fénnyé. Köszönöm, hogy elolvastad.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról