Ismerj fel!_Énok 64 Kulcsa






Eljöttem hozzád egykoron, de nem ismertél engem.
Beszéltem hozzád, de nem értettél, szívedhez szóltam, de becsukva találtam. Nem kértem mást csak, hogy kövess, nem kértem mást, csak higgy és szeress.
Megmondtam ki vagyok, s nem hittél, elfordultál, megvetettél. Millió sebemben éreztelek, s magamhoz öleltelek. Vérem adtam érted, úgy szerettelek, a halálnak torkából is kimentelek. Mert láttalak, nem élsz már bennem, nincs más, aki megmentsen.
Súgtam halkan szívedhez hajolva, mindennél jobban szeretlek. Szívemben várok, hogy egyszer kitárod szíved és beléphetek. Most is beszélek hozzád, de nem akarsz érteni.
Sírtál, én voltam vigaszod. Féltél, én voltam támaszod. Talán nem érezted, veled vagyok, máshol kerested vigaszod.
Minden könnyedet összegyűjtöttem, s arcodat szárazra töröltem. Tenyerembe tettelek, hogy mindentől megvédjelek. Úgy vigyázok rád, mint anya gyermekére, s mint rózsa, a harmatnak cseppjére. Ki az, aki bánthat, hogy ne tudjak róla? Szívemben őrzőm álmod, s nem feledem semmi kívánságod. Csak szólj hozzám, mond mi bánt? Ki láthat benned hibát. Miért ítél meg a világ? Mert engem is megítélt, ne bánd. Az ítél, ki ítéltetik, megmondtam " Ne ítélj, hogy ne itt élj "
Addig benned élek én, míg él benned a remény. Bizony mondom neked. Bízz abban, mit nem látsz, mert egyszer meglátsz, mint fényt, a fény. Bízz magadban, így bennem bízol. Higgy magadban, bennem hiszel, s az igazság akkor jön el.
A szeretetben vagyok veled, nem létezik más, csak én neked. Lélegzetem, lélegzeted. Szívverésem, szívverésed. Egyek vagyunk te és míg élek, benned én. Nem szűntem meg szeretni, nem tudnálak megvetni.
Ha el is hagy a remény, tudd, hogy ott vagyok én. Oly gonddal és szeretettel ölellek át az élettel. Semmi vagy hidd, nélkülem, mert élet nincs más semmiben. Fordulj mindig a szívedhez, ne legyen kételyed.
Gondolatban sosem bízzál, megcsal és elárul, így szíved elárvul. Mert én vagyok veled, a tiszta szeretet.                                                               Molnár Ilonkától




Énok 64 Kulcsa


Énok 64 Kulcsa, amely elmagyarázza, hogy töretik fel a Jelenések könyvének, Hét Pecsétje. Egy kis részlet, hogy kedvet kapjatok az olvasásához. Asher Ehyeh - VAGYOK, AKI VAGYOK -nevében tett, új szellemi kinyilatkoztatáshoz. E tekercsnek ki kell alakítania, egy új, tudatos kozmológiát, ezért elmagyarázza, miképpen fog a fény testvériség velünk - az emberiség tagjaival - együtt munkálkodni.
Velünk, akik elfogadjuk egy olyan Új Élet ígéretét, amely miriádnyi világegyetemben lehetséges. A Kulcsoknak lehetővé kell tenniük, mind a tudományos, mind a szellemi megismerést. Ezeknek összhangba kell kerülniük, hogy a helyes valóságérzék, elterjedhessen az Emberiség tagjai között, s így megtehessük az Új Korba vezető kvantumugrást.
E tanítás célja az, hogy megnyissa az emberek értelmét, új eszmék befogadására. Segít abban, hogy a léleknevelés örömeit, tudatosan átéljük. Ezáltal részesülni fogunk, az "Első Vacsora" nyújtotta magasztos egység "benső békéjében". Rá kell ébrednünk: a bennünk és rajtunk kívül lévő Isteni fényvilágok, lehetővé teszik, hogy együttműködjünk az értelem más megnyilvánulási formáival. Származásunknál fogva, erre mindannyiunknak joga van. Meg kell értenünk, hogy az élet terve létezett már, az anyagi teremtés előtt is, és tudatunkba kódolva, ebben az átmeneti testben is létezik. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy az Isteni Szeretet által alkotott, egyéb öltözékeket is magunkra vegyük.
Énok tanításai elmagyarázzák, hogyan kell anyagi világunkat átalakítani úgy, hogy az összhangba kerüljön az "Élő Fény" mintázatával. Így, a fény birodalmában az ember és a felsőbbrendű ember, egyaránt szabadon elvegyülhet, mint az "Élet" az "Élő Fény"-ben.
Hayavah-ot (a Tetragrammát), hogy a Szent nevek által megnyilatkozó Egyetlentől, örök életet kaphassunk. A Teremtő Értelem, az Ehyeh Asher Ehyeh, a VAGYOK, AKI VAGYOK, illetve LESZEK, AKI LESZEK, a teremtési rendek állandó fejlődését fejezi ki. Adassék meg az a kiváltság, hogy tanúi legyünk a seregek eljövetelének, akik egyesülnek velünk. Járjunk a Fényben, Te és Én, mert az idők végén, sok kezdet lesz - hiszen testünket feláldozzuk és Adam Kadmon, egy másik Fény-ruhát ölt.
A felsőbbrendű létformák tudják, hogy a Messiás ott van, ahol a megváltó energiákat hordozó Fény test, megjelenik.
Ha a teremtő értelemmel kívánunk együttműködni, akkor tudnunk kell, hogy ez a háromdimenziós, emberszerű Isten-kép felett, sőt Adam Kadmon Fény-alakja és Melkizedek Messiási formája felett áll.
Ha a bolygószintű értelem, a felsőbbrendű testét alkotó egyetemes "VAGYOK"-ban, nem ismeri fel az Isteni természetet, akkor az Élő Fény birodalmában újjászületve, hogyan fogja végigjárni mennyei útját, melynek során, az igazi élet mibenlétét kellene megismernie?
A bennünket körülvevő világegyetemet, szeretet-áramok és szeretetmezsgyék töltik be, ahová az ember, akkor jut el, midőn az életből, új élet fakad, s ő az emberfiaként, az öröklétbe lép. S ekkor e lelki fény közösség, a fény testvériségként ismert, örök fény-testületté alakul majd át.

Ne az legyen tehát a célunk, hogy a fényt, szellemi úton anyaggá, az életet pedig halállá változtassuk. Ébresszük fel inkább szellemi látásunkat, a fény, a szeretet és az alázat kegyelme által, melyet az iránt érzünk, aki az örök békesség fényét és üdvét hozza el számunkra. Ezt jelzik a Merkabák látogatásai, valamint az az elhívás, mely a magasabb egységet megvalósító, fénytesteinkhez szól: "Csatlakozzatok ahhoz a fény-közösséghez, mely a Fény Urainak (Metatronnak, Melkizedeknek és Maitreyának) tiszteletére alakult". íme, eljött a Fények Ünnepe, az Örök Fény Testvériség. A harmadik kulcsból kiderül, hogy a túlélőknek, az öröklétnél is többre kell vágyniuk. A létezés fényét is magukba kell fogadniuk, a második kulcs arról szól.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Az űr végtelenjét behálózó élet fejlettségi fokáról